R-sports caburateurs!
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;87313 schreef :
1. Nauwelijks af te stellen. Voor webers ed. bestaan hele boeken van hoe je ze moet afstellen. Vele afstelmogelijkheden, zodat ze voor elke motor ideaal af te stellen zijn. Die motorfiets carbjes stel je af met behulp van de boormachine: De sproeier moet even uitgeboord worden naar 1,85mm enzovoorts. maximaal beun.
2. Heel ineffici?nt geheel. De carbjes zijn door hun compacte bouw niet erg effici?nt. En de flexibele ophanging geeft ook verliezen (stuk rubber over staal geschoven, met enorme randen enzovoorts)
3. F7p heeft een onmogelijk inlaat kanaal. Die is 65 bij 30 mm ofzoiets. En dat moet naar rond toe. Ga daar maar eens een net inlaatspruitstuk voor maken...(dat gaat mij niet lukken met mijn ervaring.
Dat laatste is niet niet zo moeilijk als dat het lijkt. Je kunt heel simpel zelf "adaptertjes" maken. Je begint met een ronde buis welke dezelfde omtrek heeft als het inlaatkanaal. Daarna ga je hem gewoon plat slaan met een hamer. Voila! Indien het alu is, gaat dat helemaal makkelijk. Dan is het nog een kwestie van voetplaten frezen (aan de kant van het blok) en flensplaten aan de kant van de ITB's. De boel vervolgens aan elkaar bakken en klaar is PiPa.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;87345 schreef : Youve got a point there...Houd wellicht mogelijkheden open:+
Enne............je weet wat ik heb gezegd h?

- V300 register
- Verbannen
-
Maargoed, ik wens Constant succes met de verkoop.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;87652 schreef : Jammer, deze carb's zijn weer op de markt. Constant zou getipt zijn dat ik er vanaf zou zien, en daar was hij nogal gepikeerd over. Ik was helemaal niet van plan om er vanaf te zien. Het tegendeel zelfs. Kon niet wachten.
Maargoed, ik wens Constant succes met de verkoop.
als jij ze toch wilt kopen, dan kan dat toch gewoon, beetje raar dat de koop dan niet door gaat, hij kan toch contact met jou opnemen om te vragen of die juist getipt was..
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ben persoonlijk totaal geen fan van dat soort praktijken
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-