(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

voor de comfo rijders: instelbare schokdempers (lucht)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
09-12-2008 15:59 #743252 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic voor de comfo rijders: instelbare schokdempers (lucht)

Jos360;79248 schreef : Waarom zie ik dat soort dingen niet eerder :( :P
Achja, ik heb al zo'n paneeltje en maar 1 auto dus ik gun het je van harte natuurlijk ;)

nouw omdat ik brutaal ben :f
hij zat namelijk in een 340 die te koop stond..
het was heel slecht te zien, maar op de foto van het interieur zag je net nog een oranje wijzer :worship:
Dus ik gemaild of hij het ook 'los' verkoopt :yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-12-2008 16:04 #743254 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic voor de comfo rijders: instelbare schokdempers (lucht)
Netjes. Zo brutaal ben ik al vaker geweest, maar ik krijg nooit fatsoenlijke reacties helaas.
Ach, de aanhouder wint zeg ik dan maar ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-12-2008 16:53 #743262 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic voor de comfo rijders: instelbare schokdempers (lucht)

Jos360;79199 schreef : In beide gevallen bied je zelf je maximum bod, maar je geeft wel iemand anders een lange bedenktijd over zijn bod.

Tja, in geval van meteen je maximale bod plaatsen loop je natuurlijk de kans dat iemand meer overheeft voor hetgeen jij wil bemachtigen.

Zelf, al sik wat vind, plaats een paar dagen van te voren een bod en hou het daarna in de gaten. Loopt de prijs te hard op, next, anders probeer ik 'm toch echt wel te sniperen. Met een set polaris velgen voor de 740 heb ik helaas 2 min van te voren m'n bod moeten plaatsen, maar ik had liever gesnipert. Ik had 'm wel, maar iemand was per 5 euro tegen me op aan het bieden. Die had er dus niet veel voor over en was de prijs aan het opjagen. (en dus betaalde ik 20 euro meer... maar ala, nog ruim 70 minder dan m'n max... gezien de 800 km enkele reis die voor het ophalen nodig zouden zijn)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-12-2008 09:37 #743310 door V300 register
Ik ben het eens met Jos.

Als iemand als max bod 50 in gedachten heeft, zal hij niet gelijk 50 gaan bieden. Want we willen altijd alles zo goedkoop mogelijk meenemen toch?

Dus die zal eerst 5 of 10 bieden, dan bied jij (jij wil 40 euro uitgeven), 15 en hij weer 20. Uiteindelijk zal een stoppen omdat het geen zin meer heeft of een iemand winnen, en misschien nog niet eens op zijn maximaal te besteden bedrag uitkomen!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
10-12-2008 13:47 #743335 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic voor de comfo rijders: instelbare schokdempers (lucht)
Ja maar als dat al dagen van te voren gaat doen, dan is de kans groter dat andere mensen de prijs gaan opdrijven..

Maja iedereen zijn eigen manier van bieden... als iedereen maar zijn spullen krijgt voor de prijs die hij er zelf voor wil geven

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC