(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

voor de comfo rijders: instelbare schokdempers (lucht)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
06-12-2008 17:47 #742823 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic voor de comfo rijders: instelbare schokdempers (lucht)
pap had al gevraagd.. staat er ook onder
verzending naar NL is mogelijk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
06-12-2008 17:49 #742824 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic voor de comfo rijders: instelbare schokdempers (lucht)

antiekeradio;78724 schreef : overigens is dit een ebay advertentie waar je veel last mee kunt hebben om te betalen. paypal wordt niet geaccepteerd!!!! en IBAN/BIC overboeking ook niet eens zo te zien. gewoon slecht, die verkopen hem niet buiten UK..

Onder aan de advertentie staat paypal wel bij de betalingsmethodes..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2008 18:05 #742826 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic voor de comfo rijders: instelbare schokdempers (lucht)
Ik heb hem eerder al eens benaderd voor de nieuwe voorbalk die hij had staan. Verzenden is geen probleem. Hij wil ook spullen achterhouden voor een grotere/gecombineerde verzending dus voor mensen die ook bij hem iets willen kopen...
Hij heeft behoorlijk veel zeldzame spullen, en volgens V3M komen er nog veel meer bij.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
06-12-2008 18:18 #742830 door Mark Smeets
Ik dacht dat je hem voor een achterscherm had benaderd? Teminste meen ik gezien te hebben ;)
Ik heb hem net gervaagd of hij paypall accepteerd.. dus als hij antwoord komt het eronder te staan bij de rest van de vragen.. en hij had tegen ons gezegd dat er idd nog meer komt, dus deze moeten we idd even in de gaten houden :)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-12-2008 20:00 #743112 door Mark Smeets
Ze zijn vrij goedkoop weg gegaan..
die ezel (mijn pa) was in slaap gevallen.. dus nu zijn ze langs zijn neus gegaan :(

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-12-2008 20:29 #743114 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic voor de comfo rijders: instelbare schokdempers (lucht)
gvd gvd gvd ik ben het helemaal vergeten, en nu zie ik dat ze voor net over de 20 pond gegaan zijn!! :( Ik wilde tot 70 pond gaan voor de set!

Ik baal echt gigantisch nu...

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-12-2008 20:43 #743116 door Mark Smeets
mijn vader loop ook al sinds 5 voor 8 rond:
k*t, k*t, k*t... etc...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-12-2008 20:46 #743118 door V300 register
Heel erg inderdaad... Ik baal echt als een stekker gewoon... Ik was vanmorgen mezelf al aan het opvreten dat ik die compressor gemist had, maar ik dacht: die kan ik nog wel een andere aankomen, als ik de dempers maar heb.
Ook al gemist dus.
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan vandaag, alles gaat weer mis (zie Thread zonder onderwerp ;) )

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2008 20:48 #743120 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic voor de comfo rijders: instelbare schokdempers (lucht)
Z? handig... een agenda op die moderne telefoons van tegenwoordig... Ik vergeet bijna niks meer! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-12-2008 20:50 #743122 door V300 register
Ik had in mijn telefoon moeten zetten :( Doe ik de volgende keer zeker.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC