Schuurvondst?
- V300 register
- Verbannen
-
Is gewoon ego hoor voor de rest niks als ze zo,n auto afkraken. Stel je voor dat er zo,n klassieker race is en je meld je aan met je 343 ben benieuwd hoe ze dan reageren... Terwijl zo,n auto naar mijn weten toch echt wel zeldzamer is dan een amzone. Teminste ik zie ze vaker die amazones.
Van de andere kant ook wel logisch je betaald laten wel zeggen 10000 euro voor je klassieker laat hem nog voor 4000 opknappen en dan staat er ineens zo,n iemand in een 343 ja ik heb alles zelf gedaan en ik was iets van 800 euro kwijt... Ja wellicht ook een beetje jalozie en het is dan ow zo makkelijk die auto in de grond te stampen....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;37053 schreef : Haha! Er zijn er ook bij die het juiste het tegenover gestelde vinden. Ik had eens pech en die wegenwachter had bij volvo gewerkt. Die was helemaal weg van die autoos. (wellicht omdat die er vroeger veel van verkocht had....)
Is gewoon ego hoor voor de rest niks als ze zo,n auto afkraken. Stel je voor dat er zo,n klassieker race is en je meld je aan met je 343 ben benieuwd hoe ze dan reageren... Terwijl zo,n auto naar mijn weten toch echt wel zeldzamer is dan een amzone. Teminste ik zie ze vaker die amazones.
Van de andere kant ook wel logisch je betaald laten wel zeggen 10000 euro voor je klassieker laat hem nog voor 4000 opknappen en dan staat er ineens zo,n iemand in een 343 ja ik heb alles zelf gedaan en ik was iets van 800 euro kwijt... Ja wellicht ook een beetje jalozie en het is dan ow zo makkelijk die auto in de grond te stampen....
jij snapt het, vooral die mensen met zo'n dikke amerikaan doen dat veel.
maar ons pa heeft een vw kever carbio, echt zijn trots, binnenkort komt er een motor revisie aan, maar toch stapt ie wel eens voor de gein en plezier in mijn 340, puur omdat ie er vroeger ook een heeft gehad.
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;37053 schreef : Is gewoon ego hoor voor de rest niks als ze zo,n auto afkraken. Stel je voor dat er zo,n klassieker race is en je meld je aan met je 343 ben benieuwd hoe ze dan reageren... Terwijl zo,n auto naar mijn weten toch echt wel zeldzamer is dan een amzone. Teminste ik zie ze vaker die amazones.
Sterker nog, het barst ervan. Net als al die DS'en (er rijden er hier meer dan in Frankrijk) en ge?mporteerde W123's. Niks ten nadele van de Amazon zelf, maar ik vind er weinig bijzonders aan.
En ja, ook over mijn 340 wordt wel eens lacherig gedaan. Maar toch ziet iedereen er de charme van in. Bovendien lokt de 340 ook op de openbare weg geen negatieve reacties uit*. Ik merk in ieder geval weinig van bumperklevers of voorrangpikkers.
*) uitzonderingen daargelaten natuurlijk
- V300 register
- Verbannen
-
Mocht iemand zich nog geroepen voelen om een reactie te plaatsen: wellicht kunnen we deze discussie voortzetten in een nieuw topic.
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
ik kan maar een ding bedenken...restaureren deze volvo..Friezl;27814 schreef : Onlangs tegengekomen:
Volvo 343 dl special uit sept. '77.
Laatste gebruik is geweest in 1988, waarbij schade is gereden, en nooit is hersteld. De auto heeft het nonnenkapjesinterieur, de pook met zij-vergrendeling en een zwart? dashboard, wel met draai-licht-schakelaar.
Hij heeft forse schade geleden, en is echt in een beroerde staat, carrosserie heeft diverse "spinnenwebjes" onder de lak...
Wat vinden jullie van deze auto? De moeite van het opknappen waard of niet?
Geen bedragen hier gaan noemen, als ik hem uiteindelijk niet koop, dan zal ik hem posten met telefoonnummer en gegevens van de verkoper!:worship:
- V300 register
- Verbannen
-
gaaf dingetje
- J. Ruiter
- Verbannen
-
respect:y:ronaldromme;38500 schreef : ik ook oplappen ,lekkere foute kleur coole stickers
gaaf dingetje
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
blijft ie binnen de club?

- V300 register
- Verbannen
-