(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Schuurvondst?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-09-2007 21:48 #685672 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Schuurvondst?
Haha! Er zijn er ook bij die het juiste het tegenover gestelde vinden. Ik had eens pech en die wegenwachter had bij volvo gewerkt. Die was helemaal weg van die autoos. (wellicht omdat die er vroeger veel van verkocht had....)

Is gewoon ego hoor voor de rest niks als ze zo,n auto afkraken. Stel je voor dat er zo,n klassieker race is en je meld je aan met je 343 ben benieuwd hoe ze dan reageren... Terwijl zo,n auto naar mijn weten toch echt wel zeldzamer is dan een amzone. Teminste ik zie ze vaker die amazones.

Van de andere kant ook wel logisch je betaald laten wel zeggen 10000 euro voor je klassieker laat hem nog voor 4000 opknappen en dan staat er ineens zo,n iemand in een 343 ja ik heb alles zelf gedaan en ik was iets van 800 euro kwijt... Ja wellicht ook een beetje jalozie en het is dan ow zo makkelijk die auto in de grond te stampen....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-09-2007 22:11 #685686 door V300 register

Markvictor;37053 schreef : Haha! Er zijn er ook bij die het juiste het tegenover gestelde vinden. Ik had eens pech en die wegenwachter had bij volvo gewerkt. Die was helemaal weg van die autoos. (wellicht omdat die er vroeger veel van verkocht had....)

Is gewoon ego hoor voor de rest niks als ze zo,n auto afkraken. Stel je voor dat er zo,n klassieker race is en je meld je aan met je 343 ben benieuwd hoe ze dan reageren... Terwijl zo,n auto naar mijn weten toch echt wel zeldzamer is dan een amzone. Teminste ik zie ze vaker die amazones.

Van de andere kant ook wel logisch je betaald laten wel zeggen 10000 euro voor je klassieker laat hem nog voor 4000 opknappen en dan staat er ineens zo,n iemand in een 343 ja ik heb alles zelf gedaan en ik was iets van 800 euro kwijt... Ja wellicht ook een beetje jalozie en het is dan ow zo makkelijk die auto in de grond te stampen....

jij snapt het, vooral die mensen met zo'n dikke amerikaan doen dat veel.
maar ons pa heeft een vw kever carbio, echt zijn trots, binnenkort komt er een motor revisie aan, maar toch stapt ie wel eens voor de gein en plezier in mijn 340, puur omdat ie er vroeger ook een heeft gehad.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-09-2007 22:39 #685711 door V300 register

Markvictor;37053 schreef : Is gewoon ego hoor voor de rest niks als ze zo,n auto afkraken. Stel je voor dat er zo,n klassieker race is en je meld je aan met je 343 ben benieuwd hoe ze dan reageren... Terwijl zo,n auto naar mijn weten toch echt wel zeldzamer is dan een amzone. Teminste ik zie ze vaker die amazones.

Sterker nog, het barst ervan. Net als al die DS'en (er rijden er hier meer dan in Frankrijk) en ge?mporteerde W123's. Niks ten nadele van de Amazon zelf, maar ik vind er weinig bijzonders aan.

En ja, ook over mijn 340 wordt wel eens lacherig gedaan. Maar toch ziet iedereen er de charme van in. Bovendien lokt de 340 ook op de openbare weg geen negatieve reacties uit*. Ik merk in ieder geval weinig van bumperklevers of voorrangpikkers.

*) uitzonderingen daargelaten natuurlijk

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2007 02:47 #685729 door V300 register
Een echte Volvogek herkent de (semi-)klassieke waarde van de 300 serie wel. Maar ik snap ook dat de meeste Volvomensen de 300 serie niet als eerste uitkiezen, ligt niet voor de hand en het imago spreekt de meesten niet aan.(mij wel!) We moeten ze gewoon enthousiast proberen te maken voor onze Volvo's.

Mocht iemand zich nog geroepen voelen om een reactie te plaatsen: wellicht kunnen we deze discussie voortzetten in een nieuw topic.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-10-2007 15:19 #686908 door V300 register
Om op t oorspronkelijke verhaal terug te komen, hoop ik dat die 343 wel binnen de club blijft. Maar 250,= is idd wel veel geld. Als ie onder niet rot is, wil t nog niet zo veel zeggen.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-10-2007 19:20 #687011 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Schuurvondst?

Friezl;27814 schreef : Onlangs tegengekomen:

Volvo 343 dl special uit sept. '77.
Laatste gebruik is geweest in 1988, waarbij schade is gereden, en nooit is hersteld. De auto heeft het nonnenkapjesinterieur, de pook met zij-vergrendeling en een zwart? dashboard, wel met draai-licht-schakelaar.

Hij heeft forse schade geleden, en is echt in een beroerde staat, carrosserie heeft diverse "spinnenwebjes" onder de lak...

Wat vinden jullie van deze auto? De moeite van het opknappen waard of niet?

Geen bedragen hier gaan noemen, als ik hem uiteindelijk niet koop, dan zal ik hem posten met telefoonnummer en gegevens van de verkoper!:worship:

ik kan maar een ding bedenken...restaureren deze volvo..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-10-2007 21:54 #687041 door V300 register
ik ook oplappen ,lekkere foute kleur coole stickers
gaaf dingetje

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-10-2007 22:43 #687047 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Schuurvondst?

ronaldromme;38500 schreef : ik ook oplappen ,lekkere foute kleur coole stickers
gaaf dingetje

respect:y:

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2007 22:54 #687048 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Schuurvondst?
wie heeft 'm nu dan?
blijft ie binnen de club?
:?:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-10-2007 23:12 #687050 door V300 register
Slopen is t allerlaatste. Misschien zien we m op de VKB. Is ie verkocht dan, omdat jij vraagt of ie binnen de clud is??

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC