Schuurvondst?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
[mod]Open even een nieuw topic als je hier meer over wilt weten. Hier gaat het over de schuurvondst.[/mod]trenning;27972 schreef : Ik was ook van plan op de zaterdag 14-7 langs te komen, mede op aanraden van Andr? Minet. Is er trouwens nog een lijst bekend met onderdelen die de V3C aanbiedt? kzoek nog al wat reserve-delen voor de groene 343. Ook om gewoon zelf een voorraadje aan te leggen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Misschien is deze groene daar wel een kandidaat voor?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Een eigen clubonderdelenmagazijn bleek ook al een te grote last te zijn.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Voor het onderdelenmagazijn kan het VOD van de V44 club een optie zijn. Alhoewel er voor de 300 veel andere onderdelen nodig zijn, zijn er ook wel een aantal die overeenkomen. Neem nu de carb. van de 1.9A motor.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
D?t zei ik ook niet... maar er is geen ruimte voor een clubmagazijn en clubauto's... voor zover ik weet niet in ieder geval...Erik;27988 schreef : De opelclub heeft geen eigen onderdelenmagazijn. Dus dat hoeft geen belemmering te zijn.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
geweldig!!!! ik heb zelf nog eens gekeken voor een 343, maar uiteindelijk niet gedaan wegens ruimtegebrek, maar als ik nu zo'n 77'er zie

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;27988 schreef : De opelclub heeft geen eigen onderdelenmagazijn. Dus dat hoeft geen belemmering te zijn
Voor het onderdelenmagazijn kan het VOD van de V44 club een optie zijn. Alhoewel er voor de 300 veel andere onderdelen nodig zijn, zijn er ook wel een aantal die overeenkomen. Neem nu de carb. van de 1.9A motor.
De v44 vereniging is bezig met toelating vfan jongere modellen, vanwege vergrijzing van de club. Dus het kan zomaar zijn, dat de toekomst er zo wel uit gaat zien...