Schuurvondst?
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
In die vergadering is in die context ook de term "met uitsluiting van bepaalde modellen"... dus dan kun je al raden hoe laat het is...Pistonpen paultje;28041 schreef : De v44 vereniging is bezig met toelating vfan jongere modellen, vanwege vergrijzing van de club. Dus het kan zomaar zijn, dat de toekomst er zo wel uit gaat zien...

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Hij gaat de vrije verkoop in.. ik wil 'm niet en de verkoper vraagt 250! euro...
Fans bellen me even of mailen... dan geef ik je de gegevens door...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Met uitsluiting van bepaalde modelen... Ja ja. Ik zat op die site te kijken van de v44 club en ik dacht dat zijn mensen die menen echte klassiekers te hebben. Dat is ook zo daar niet van. Maar de meeste daarvan zien een 343 niet als klassieker en een volvo 340 uit noem een begin 83 ook echt niet... En dat zijn ze toch echt wel. Zeker zo,n 343, wat is daar nu lelijk aan? Ik vind die koplampen alleen al mooier dan een 340.
Geloof me ik ken 2 mensen de ene rijd een volvo amazone en de andere een 144. Wanneer die je die oude 340 eens weg en neem je een fatsoenlijke volvo, en dat zeggen ze dan niet voor de grap. EN met fatsoenlijk bedoelen ze dus geen 340.... Volgens sommige mensen had die de naam volvo niet eens moeten hebben...
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb precies zoeen gehad van 1981 tot 1986 maar dan in de blauwe uitvoering. Kenteken 62-TE-37. Dus ga er maar vanuit dat deze nog het originele kenteken heeft.
De mijne had op de acherbumper rode reflectorstreepjes en op op de voorbumper witte reflectorstreepjes. Zag er heel stoer uit.
- V300 register
- Verbannen
-
die had dus ook geen interesse in mijn verhaal over de 300 serie, en vond het blijkbaar maar roestbakken en had liever zijn o zo mooie P1800
Toch jammer dat zn auto onderaan de A-stijlen (dorpel) onder de glimmende lak duidelijk kats verrot was... (uitgezet/opgezwollen delen)
en nee, dit heb ik netjes voor me gehouden.. ik laat ze maar zo wijs

- V300 register
- Verbannen
-