Lasapparaat
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
straks even naar de Doetam, via internet bestellen zorgt voor torenhoge verzendkosten.
edit: doetam doet geen zaken met particulieren. Jammer. Dan toch maar via internet
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Folder , staat op pagina 12.
Voor die prijs heb ik wel interesse in een lasapparaat. Niet om alles uitgebreid te slaan lassen, maar af en toe wat stukken ijzer aan elkaar zetten is gewoon leuk :yesyes: Maar zou ik iets kunnen met zo'n apparaat? De prijs doet vermoeden dat het niet al te veel kan zijn... Wat vinden jullie?Krachtig compact apparaat met traploos regelbaar vermogen van 40 - 80A
Robuuste metalen behuizing
Overbelastingsbeveiliging
Electrodendikte 1,5 - 2,5mm
Incl. electrodehouder, massatang, laskap, en combidraadborstel met slakkenhamer.
Prijs ?54,99
PS. De 216-delige gereedschapsset een bladzijde later ga ik wel halen denk ik. Dan heb ik voor ?80 ?cht alles wat ik nodig heb, en Lidl gereedschap heeft bij mij altijd goed zijn dienst bewezen.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
-a- Bijna nooit las
-b- Als ik al eens iets zou willen lassen, het bijna altijd dun spul is...
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Nicholas;236236 schreef : Ik zou volgende week graag een klein plekje aan mijn einddemper lassen (bevestigingshaakje met die dikke rubber aan het frame). Van wat voor materiaal is de uitlaat gemaakt? Gegalvanizeerd (sendzimir?) staal, of gealuminiuminuminiseerd ()? Is dit te doen met een TIG machine, liefst zonder te vergassen?
Einddempers meestal van gegalvaniseerd staal. Met MIG bak je het vaak zo aan elkaar, met TIG zal dat ook geen probleem moeten zijn toch? Zorg wel dat je het even goed opschuurt tot aan het blanke metaal. En niet de rook inademen, die zijn (vooral) bij gegalvaniseerd staal erg slecht.