Dilemma Ford vs Volvo
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
op zich is het belangrijkste dat er ook eens een degelijke compressietest gedaan wordt. dan weet je gelijk alles eigenlijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Zou dat apparaat wat zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Alexdepalex;212649 schreef : Je kunt ook ff langs de garage gaan, zo gepiept.
Als ik daar kom wel :+ Na een halve kilometer houdt hij er mee op.
Daarnaast heb ik het geld er uit als ik 3x heb gemeten natuurlijk...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Daarnaast heb ik het geld er uit als ik 3x heb gemeten natuurlijk...
dat is maar met weinig meetapparaten zo, en daarom heb ik ook zelf een compressiemeter gekocht
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Als je de auto niet veel gebruikt, komt er ontzettend veel condens vrij zodra je hem start.
Onderstaande foto bijvoorbeeld, van mijn 345 bij een koude start. En die werd zelfs nog regelmatig warm gereden!
Dit was nog maar bij verhoogd stationair. Kun je nagaan wat een rookgordijn er opgetrokken werd bij wegrijden...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.