Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Erik;149084 schreef : Tja, als je een school verlaat begin je aan een nieuwe fase in je leven en dat is een nieuwe uitdaging.
Hoe ziet zo'n diploma er eigenlijk uit?
Stelt niet veel voor, is gewoon een wat dikker A4'tje. Met een logo van school en daarop de tekst welke opleiding/niveau ik heb gevolgd. Vervolgens want nummers die erbij horen en handtekeningen van de examencommissie, college van bestuur en mijn eigen handtekening.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
ik wou alleen nog steeds wel dat onze school wat meer tijd/geld vrijmaakte voor projecten als de mechatronica wedstrijden.. toen wij deel wouden nemen was het ineens te duur:S
het meest zure aan die tijd blijft voor mij nog wel de zonneboot voor de Nuon Solar Challenge. ik had na vele avonden tekenen alle bouwtekeningen etc klaarliggen maar toen ik de aanvraag indiende voor het aluminium voor de rompen e.d. besloot het bestuur een flink kruis door de deelname te steken omdat het te duur was
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Ik hoop in december naar Portugal te kunnen, ga komende maanden nog veel met de nieuwe jongens trainen en hoop dat zij ons succes kunnen verbeteren
- V300 register
- Verbannen
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Als we dan toch bezig zijn, vandaag ook mijn examen hydrauliek bij Festo behaald Verzameling Festo cursussen is nu ook aardig compleet
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Dat is interessant: remsystemen, autokrikjes, motortakels, hydraulische koppelingen etc.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid
M.b.t. die "snik"; ik had gisteravond ook m'n diploma-uitreiking (in pak, pff wat een hitte) en als je dan voor de laatste keer het schoolplein op loopt komen alle herinneringen van de afgelopen 6 jaar toch weer even voorbij...
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid