Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2010 21:17 #837092 door V300 register
Ik zou morgen mijn diploma krijgen, maar ik zit nog in de VS. Helaas ben ik er dus niet bij. Ze kunnen het met de post meesturen denk ik dan maar...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2010 21:24 #837093 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

Erik;149084 schreef : Tja, als je een school verlaat begin je aan een nieuwe fase in je leven en dat is een nieuwe uitdaging.

Hoe ziet zo'n diploma er eigenlijk uit?

Stelt niet veel voor, is gewoon een wat dikker A4'tje. Met een logo van school en daarop de tekst welke opleiding/niveau ik heb gevolgd. Vervolgens want nummers die erbij horen en handtekeningen van de examencommissie, college van bestuur en mijn eigen handtekening.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2010 21:31 #837096 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
gefeliciteerd Kevin, dan heb je nu dus precies hetzelfde papiertje als ik:D

ik wou alleen nog steeds wel dat onze school wat meer tijd/geld vrijmaakte voor projecten als de mechatronica wedstrijden.. toen wij deel wouden nemen was het ineens te duur:S
het meest zure aan die tijd blijft voor mij nog wel de zonneboot voor de Nuon Solar Challenge. ik had na vele avonden tekenen alle bouwtekeningen etc klaarliggen maar toen ik de aanvraag indiende voor het aluminium voor de rompen e.d. besloot het bestuur een flink kruis door de deelname te steken omdat het te duur was

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2010 21:37 #837097 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Ja dat is zonde, ja ik moet zeggen bij ons begon school ook al te minderen. Een aantal dingen werden helaas niet vergoed en ben toen zelf op zoek gegaan naar sponsors voor gereedschap etc. Gelukkig zit Festo dicht bij en die waren ook bereid bij te dragen. Maar toch heeft school ook een deel van de kosten gedragen en een zeer betrokken leraar die bereid was er vele uren in te stoppen. Anders hadden wij de Worldskills ook nooit bereikt.

Ik hoop in december naar Portugal te kunnen, ga komende maanden nog veel met de nieuwe jongens trainen en hoop dat zij ons succes kunnen verbeteren :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2010 22:34 #837101 door V300 register
Van harte gefeliciteerd Kevin! Het kon je niet meer ontgaan maar toch, het is pas over als je dat dikke a4'tje hebt.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2010 23:09 #837108 door Kevin Kloosterman
Dank Niels!

Als we dan toch bezig zijn, vandaag ook mijn examen hydrauliek bij Festo behaald :) Verzameling Festo cursussen is nu ook aardig compleet :)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2010 23:14 #837111 door E. van Oostveen
Gefeliciteerd, mooie resultaten allemaal. Er zullen wel wat posters van de muur af moeten om al die diploma's op te hangen, stel ik me zo voor.........

Dat is interessant: remsystemen, autokrikjes, motortakels, hydraulische koppelingen etc.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2010 23:18 #837112 door Kevin Kloosterman
Haha als ik al die certificaten van afgelopen 2 jaar ga ophangen kan ik mijn mooie foto's aan de muur wel weg halen... dat is echt te veel om op te noemen. Van stressbestendigheid, om gaan met pers van IPV (instituut praktische vaardigheden), tot Siemens HMI. Maar goed genoeg er over. Komend weekend de Volvoice de deur uit werken....

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2010 13:38 #837134 door 16673-dummy
Gefeliciteerd Kevin!

M.b.t. die "snik"; ik had gisteravond ook m'n diploma-uitreiking (in pak, pff wat een hitte) en als je dan voor de laatste keer het schoolplein op loopt komen alle herinneringen van de afgelopen 6 jaar toch weer even voorbij...

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2010 14:45 #837141 door Kevin Kloosterman
Wij zouden ook in pak gaan, maar om 15.00 ging er een SMS binnen de klas rond, was iets te warm. Dus lekker allemaal in spijkerbroek en een overhemdje :)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC