Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-07-2010 18:15 #837806
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd allemaal!
Nou dan zal ik nog twee data noemen waarop jullie kaarsjes mogen branden: 22 juli en 4 augustus, dan heb ik respectievelijk examen voertuigbeheersing en theorie voor rijbewijs A...
Nou dan zal ik nog twee data noemen waarop jullie kaarsjes mogen branden: 22 juli en 4 augustus, dan heb ik respectievelijk examen voertuigbeheersing en theorie voor rijbewijs A...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
13-07-2010 18:29 #837807
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
gefeliciteerd allemaal, en Niels succes!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-07-2010 19:25 #837813
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd allemaal.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-07-2010 18:09 #840934
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
I CAN HAZ AVB?
Jazeker want ik heb 'm in de pocket! Nu echt rijden in plaats van achtjes draaien :yesyes:
Jazeker want ik heb 'm in de pocket! Nu echt rijden in plaats van achtjes draaien :yesyes:
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-07-2010 18:21 #840935
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-07-2010 18:25 #840936
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Goed gedaan Niels, gefeliciteerd.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-07-2010 19:04 #840940
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd!, mijn broer heeft toevallig gisteren z'n motorrijbewijs opgehaald bij het gemeentehuis
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
22-07-2010 21:35 #840960
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd Niels, op naar 4 augustus!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
29-07-2010 11:51 #841446
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Ha, ik heb m'n rijbewijs!
Het examen ging eigenlijk niet al te best, veel kleine foutjes vanwege de zenuwen. Tja, als je er eentje maakt, maak je de volgende direct erna :uh-uhh:
M'n instructeur heeft nog een goed woordje voor me moeten doen... :hmmz:
Afijn, het totaalplaatje was "net voldoende" maar ik moest ervoor waken dat ik niet ga rijden als een oud wijf, d.w.z. er moet iets meer vaart en snelheid inzitten, ook op kruisingen.
Ik ga eraan werken, maar wel zelfstandig en in de 345 :w00t:
Het examen ging eigenlijk niet al te best, veel kleine foutjes vanwege de zenuwen. Tja, als je er eentje maakt, maak je de volgende direct erna :uh-uhh:
M'n instructeur heeft nog een goed woordje voor me moeten doen... :hmmz:
Afijn, het totaalplaatje was "net voldoende" maar ik moest ervoor waken dat ik niet ga rijden als een oud wijf, d.w.z. er moet iets meer vaart en snelheid inzitten, ook op kruisingen.
Ik ga eraan werken, maar wel zelfstandig en in de 345 :w00t:
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Minder
Meer
29-07-2010 11:54 #841448
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Pedal to the Metal dus
Gefeliciteerd Joost!! en dat je 345 ook maar snel klaar mag zijn om vervolgens lekker daarmee rond te toeren
Gefeliciteerd Joost!! en dat je 345 ook maar snel klaar mag zijn om vervolgens lekker daarmee rond te toeren
Moderators: Mark Smeets