Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Minder
Meer
25-06-2010 15:19 #836652
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Zojuist goedkeuring ontvangen voor mijn afstudeerscriptie en colloqium (verdediging van de scriptie), dus ik heb m'n HBO Civiele Techniek (GWW) diploma binnen
Het is hier nu officieel vakantie :+
Het is hier nu officieel vakantie :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
25-06-2010 15:33 #836653
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd Chris! Nu verder aan je 142?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
25-06-2010 21:08 #836681
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Dat is ook niet mis. Gefeliciteerd. Wat hebben we toch een intelligente club.
Met die kennispower moeten we iets gaan ontwikkelen/doen.
Met die kennispower moeten we iets gaan ontwikkelen/doen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
26-06-2010 11:24 #836690
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Laten we een restauratie-reproductiebedrijf oprichten voor de V300! Ik heb altijd al eens in een nieuwe 360 willen rijden... Ben benieuwd hoe dat stuurt, voelt en ruikt...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-06-2010 15:51 #836709
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Mijn stage en scriptie is ook goedgekeurd en dus heb ik mijn HBO hogere management ook binnen. Eindelijk.
Ik weet nog niet wat ik nu ga doen. Ik ben al een tijdje bezig met gereedschap maken hier in Amerika en dat ga ik misschien nog een tijdje langer doen, dat bevalt wel (maar dan wel in Nederland).
Ik weet nog niet wat ik nu ga doen. Ik ben al een tijdje bezig met gereedschap maken hier in Amerika en dat ga ik misschien nog een tijdje langer doen, dat bevalt wel (maar dan wel in Nederland).
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-06-2010 17:35 #836719
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gewoon voor de handel?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-06-2010 19:06 #836728
door V300 register
Voor mijn baas, hij maakt zijn eigen gereedschap en machines voor de productie.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
01-07-2010 09:03 #837069
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
@Steven M: gefeliciteerd met jouw 27e verjaardag!
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
01-07-2010 17:59 #837085
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Even officieel... gisteravond heb ik mijn diploma mogen ontvangen. Dus ben nu officieel gediplomeerd voor middenkader engineer. En ben nu officieel Technicus (Mechatronica)
Was ontzettend leuk om gisteravond al mijn klasgenoten na een maand of wat nog even te zien. Ook 2 docenten waar ik veel contact mee heb gehad, mijn begeleiders van de Vakkanjerwedstrijden, een tweetal collega's van mijn laatste stage bij Festo. En vervolgens ook mijn collega ?n buurjongen van mijn nieuwe werkgever. Een hoop herinneringen opgehaald en bij het verlaten van het schoolplein toch wel een kleine snik, het waren 4 fantastische jaren. Ontzettend veel geleerd en gelachen. Sinds het 2e lesjaar toen ik met de wedstrijden begon is het hard gegaan. Herinner me nog alsof het gisteren was hoe we Nederlands kampioen werden. Inmiddels is het "nieuwe" team wat ik begeleidde van mijn school Nederlands kampioen. En zijn hun alweer aan het trainen van de europese kampioenschappen in Portugal in december. Nee ik heb een hoop meegemaakt bij het Mondriaan...
Was ontzettend leuk om gisteravond al mijn klasgenoten na een maand of wat nog even te zien. Ook 2 docenten waar ik veel contact mee heb gehad, mijn begeleiders van de Vakkanjerwedstrijden, een tweetal collega's van mijn laatste stage bij Festo. En vervolgens ook mijn collega ?n buurjongen van mijn nieuwe werkgever. Een hoop herinneringen opgehaald en bij het verlaten van het schoolplein toch wel een kleine snik, het waren 4 fantastische jaren. Ontzettend veel geleerd en gelachen. Sinds het 2e lesjaar toen ik met de wedstrijden begon is het hard gegaan. Herinner me nog alsof het gisteren was hoe we Nederlands kampioen werden. Inmiddels is het "nieuwe" team wat ik begeleidde van mijn school Nederlands kampioen. En zijn hun alweer aan het trainen van de europese kampioenschappen in Portugal in december. Nee ik heb een hoop meegemaakt bij het Mondriaan...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
01-07-2010 20:36 #837088
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Tja, als je een school verlaat begin je aan een nieuwe fase in je leven en dat is een nieuwe uitdaging.
Hoe ziet zo'n diploma er eigenlijk uit?
Hoe ziet zo'n diploma er eigenlijk uit?
Moderators: Mark Smeets