Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-06-2010 11:49 #630309
door E. van Oostveen
Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic is gemaakt door E. van Oostveen
Denkend aan de succesvolle prestaties van Joost, Frits, Paul, Erik en vele anderen leek het me zinvol een topic te starten waarin leden hun behaald resultaat kunnen uiten en andere leden de felicitaties kunnen doen.
Natuurlijk gaat dit topic ook over gebeurtenissen als geboorte, jarig zijn, trouwen, nieuw huis etc.
VEEL FEEST EN PLEZIER TOEGEWENST!
:wave::y:
Natuurlijk gaat dit topic ook over gebeurtenissen als geboorte, jarig zijn, trouwen, nieuw huis etc.
VEEL FEEST EN PLEZIER TOEGEWENST!
:wave::y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-06-2010 12:26 #834498
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Ik ben geslaagd voor mijn eerste jaar avondschool! Na een jaar zwoegen door 3 dagen in de week telkens na het werk van 18 tot 22u naar de les te gaan, dus ik maar om 23u aan het eten kon beginnen, heb ik nu eindelijk enkele maanden rust!
Nog 1 jaartje te gaan!
Nog 1 jaartje te gaan!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-06-2010 12:44 #834500
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Van harte gefeliciteerd. Dat is een moedige prestatie. Succes met het komende jaar.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-06-2010 16:54 #834522
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
ik heb zojuist het inbouwen van leer in de 343 met succes afgerond! (of telt dat niet?)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-06-2010 17:31 #834524
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Zit op het randje. Kan beter in het showroomtopic met wat mooie foto's. Maar als het voor jou een geweldige prestatie van formaat was en het gaf je veel leerzame momenten en voldoening, dan kan het natuurlijk hier gevierd worden.
Gefeliciteerd met de succesvolle inbouw.
Gefeliciteerd met de succesvolle inbouw.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
08-06-2010 11:54 #834659
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Joost, gefeliciteerd met jouw 18e verjaardag!
Een hele fijne dag, en nu natuurlijk het rijbewijs halen zodat je straks zelf mag rijden in jouw 345.
Een hele fijne dag, en nu natuurlijk het rijbewijs halen zodat je straks zelf mag rijden in jouw 345.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
08-06-2010 12:05 #834663
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Van harte gefeliciteerd, en dat je maar snel mag rondtuffen!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-06-2010 13:16 #834677
door V300 register
Feli!
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
08-06-2010 16:32 #834695
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Gefeliciteerd Joost.
En ik mag meteen ook wat nuttigs posten, zojuist geslaagd voor rijbewijs C!
En ik mag meteen ook wat nuttigs posten, zojuist geslaagd voor rijbewijs C!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-06-2010 16:34 #834696
door V300 register
Gefeliciteerd allemaal
Moderators: Mark Smeets