Thread zonder onderwerp :D
- Wouter Borsje
- Premium lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Als het rode licht nu weggehaald was, en enkel oranje en groen over bleven was het geen stoplicht meer, want in principe hoef je niet te stoppen voor dat licht. Het is dan eerder een waarschuwingslicht of zo
De definitie van het stoplicht is een licht dat instructie geeft om te stoppen, dus zowat elk rood licht wat je langs de weg vindt voldoet daar aan, tenzij van een auto, tenzij van een raamprostituee :+
- V300 register
- Verbannen
General Custom;228342 schreef : tenzij van een raamprostituee :+
Soms moet je daar ook wel eens stoppen :+
- Mark Smeets
- Moderator
General Custom;228342 schreef : Ik denk het wel Jannick, want bij rood moet je stoppen, en bij oranje mag je doorgaan. Het is dus een stoplicht, want je moet stoppen als je de instructies die met dat licht gegeven worden opvolgt.
Als het rode licht nu weggehaald was, en enkel oranje en groen over bleven was het geen stoplicht meer, want in principe hoef je niet te stoppen voor dat licht. Het is dan eerder een waarschuwingslicht of zo
De definitie van het stoplicht is een licht dat instructie geeft om te stoppen, dus zowat elk rood licht wat je langs de weg vindt voldoet daar aan, tenzij van een auto, tenzij van een raamprostituee :+
Een stoplicht is altijd rood, een verkeerslicht heeft meerdere kleuren
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
v0lv0freak;228346 schreef : Een stoplicht is altijd rood, een verkeerslicht heeft meerdere kleuren
Maar dankzij het Doppler-effect kan ook dat rood worden.
Maar tegen die tijd rij je wel te hard...
- V300 register
- Verbannen
- k den Besten
- Premium lid
Niels;228301 schreef : De afdekkap heeft een knauw gekregen (er loopt een mooie sleuf van de vastgenaaide riem door het servicedeksel :+ ) en er is een riem in twee?n omdat die doorgezaagd moest worden. De auto wilde anders echt niet meer voor- of achteruit.
De poelies zitten er nog wel op, maar ze zitten uiteraard niet op de plek waar ze horen. Waarschijnlijk kan het spul nu wat heen en weer schuiven en dan komt het weer tegen iets aan waardoor het een enorm rotgeluid maakt.
Er moeten sowieso twee nieuwe riemen op en waarschijnlijk zal het het beste zijn om maar in ??n keer een andere secundair eronder te hangen. Het waar, wanneer en hoe is alleen nog even onduidelijk - ik heb zelf geen brug en rijden gaat een beetje knaken met die rammelende poelies
Ik heb het ook een keer gehad bij een Daf 66. Omdat ik nogal bang was voor onbalans heb ik ook gelijk de secundair vervangen.
Het is een vervelend probleem, kan altijd komen.. Als ik weer een rijdende Daf heb ga ik me op een oplossing bezinnen.
- Raynor Tolsma
- Nieuw lid