Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2014 18:54 #943160 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D

Steven340;226772 schreef : En mijn dagelijkse computer is nog altijd, en ja nou komt het...

een iMac G4 17" uit 2002 met een 800MHz processor, draait momenteel op Mac OS X 10.4.11 :groovy:

Ik zag hem laatst nog op tv voorbijkomen... ik geloof bij het programma Schatgraven :p

Laptop, Dell XPS 17 inch, lekker snel, geweldig om spelletjes op te spelen, alleen doe ik dat nooit. En als ik iets speel is het GTA 2 :D Old school!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-03-2014 22:03 #943171 door V300 register
Haha geweldig spul G4! 5x zo snel met die 800mhz dan een pc met 800mhz, althans zo leek het :)
Wel grappig dat de gemiddelde smartphone al een snellere processor en meer geheugen heeft dan een pc van 10 jaar oud......
Zag van de week nog een commodore64 liggen met doos erbij... dat is nog eens een oldtimer :D

Gamen doen we alleen op de Xbox, samen met zoonlief Assassin's, Grid en Forza spelen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-03-2014 23:33 #943207 door V300 register

eipmiw;226767 schreef : Ik heb, naast windows 7, Ubuntu geinstalleerd. Een Linux-variant die heel gebruikersvriendelijk is. En....lekker snel opstart!

ubuntu is zo'n beetje de meest uitgebreide linux distro die er te vinden is! als je pc die nog goed trekt heb je niet ?cht een traag bakkie.

linux mint is een stuk spartaanser maar werkt volgens mij voor de meeste gebruikers bijna even goed. en het loopt op lichte hardware beter dan ubuntu.

Ik heb zelf sinds een paar maanden een nieuwe PC met UEFI boot, en heb de windows installatie ook zo ge?nstalleerd dat hier gebruik gemaakt kan worden. gemiddelde opstarttijd zit nu rond de 20 seconden knop aan-bureaublad....

• BartJu
  • Elite lid
  • Elite lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Meer
17-03-2014 13:55 #943216 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Thread zonder onderwerp :D

Wouter;169663 schreef : heb ergens nog een snood plannetje om het V3C forum ook direct via een smartphone app toegankelijk te maken...

helaas ondersteunt tapatalk (dat is een beetje de standaard app hiervoor) onze inmiddels wat verouderde versie van vBulletin niet...

Er zijn wel alternatieven maar daarbij heb je weer problemen dat de betreffende apps niet gratis zijn, etc.

BartJu;226632 schreef : Even oude koe uit sloot halen, maar is het intussen wel/al mogellijk om via een app dit forum te benaderen?
Of is de zelfde versie van vBulletin inmiddels weer wat verder verouderd?

Het staat niet in de lijst bij Tapatalk in ieder geval...

Leuke discussie over OS-en, maar is dit forum intusen wel/niet bereikbaar via een forum-app icm smartf?hn?
Zijn hier plannen voor?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-03-2014 14:47 #943218 door V300 register

BartJu;226837 schreef : Leuke discussie over OS-en, maar is dit forum intusen wel/niet bereikbaar via een forum-app icm smartf?hn?
Zijn hier plannen voor?

Hier heb ik ook wel behoefte aan! :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-03-2014 15:17 #943219 door V300 register
In de Play Store kun je vBulletin downloaden, maar als ik de recensies/waardering bekijk weet ik niet of je hier erg vrolijk van word...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2014 16:41 #943221 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Daar was al antwoord op gegeven:

Wouter;226747 schreef : Wat betreft de forumsoftware en benadering via mobiel; via de android browser werkt het forum eigenlijk vrij goed; de interface is met weinig graphics gebouwd dus niet heel zwaar. Wel is er inderdaad helemaal niks veranderd en zijn er g??n apps die het forum rechtstreeks (dus buiten de browser om) kunnen aanspreken.

Ik browse al bijna 10 jaar op het forum via mijn telefoon en dat gaat prima. Sinds ik 4 jaar geleden op Android over ben gestapt heb ik zelfs bijna geen behoefte meer om op een pc het forum te bezoeken. Dat werkt prima.
Als je een beetje fatsoenlijke schermresolutie hebt kun je meestal de links in ??n keer raken. ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-03-2014 19:30 #943227 door V300 register
en zowieso chrome (beta) gebruiken, als je daarbij niet 100% zuiver op een link klikt zoomt ie het betreffende deel van de pagina een stuk verder in, en kun je heel precies de link klikken.

dit in tegenstelling tot de desktop waarvoor ik nog altijd firefox als favoriete browser adviseer (deze geeft ook de editor waar je berichten in typt op het forum correct weer, in tegenstelling tot IE10/11 en chrome)

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2014 21:20 #943476 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Thread zonder onderwerp :D
Kwam de oude Volvo 300 site tegen in een archief. via die site kun je allerlei websites te voren halen hoe die vroeger waren en echt gebruiken.

Moet je voor de gein eens op het oude en het nieuwe forum klikken. Alle onderwerpen en alles staat er in. Maar volgens mij wijken de kleuren wel af :hmmz2:

Helaas doen niet alle pagina's het maar het idee is leuk.

web.archive.org/web/20030213172421/http://www.volvo300club.nl/

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-03-2014 22:15 #943477 door V300 register
Hehehe jaaaa de oude site, geweldig!
Ik heb hem nog in zijn geheel op mijn computer staan geloof ik, omdat ik samen met Wouter indertijd druk bezig ben geweest om het allemaal enigszins toonbaarder te maken in aanloop naar de custom built mooie site + fatsoenlijk forum dat we nu hebben.
Leuk gevonden en een leuke flashback naar vroegah :)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC