Thread zonder onderwerp :D
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Tjah Chris, als die BMW nu nog volledig origineel was geweest (en minimaal een 6 cilinder) dan had dat zeker ook op een positieve manier mijn aandacht getrokken op die foto, nu helaas niet. (de zoveelste die ten prooi is gevallen aan iemand met een slechte smaak...althans, dat is mijn mening)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Iemand nog een leuke mop toevallig?:hmmz:
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
powerflux;214693 schreef : Dingen die werken zoals beloofd: de caramelschijf.
Gewoon ?cht zonder krassen lijmresten/stickers van de auto verwijderen. Briljant.
Hoe ziet die eruit en waar kan je 'm krijgen, ik heb nog wat lijmresten van de sierstrips op de auto.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
2 Fast 4 U;214893 schreef : Hoe ziet die eruit en waar kan je 'm krijgen, ik heb nog wat lijmresten van de sierstrips op de auto.
ik heb 'm hiervandaan
www.nonpaints.com/nl/caramelschijf-stick...ouble-speedy-ng-2013
d'r zit een vrij korte schroefdraad aan. als je die afvijlt zodat hij 3 of 4 vlakke kanten krijgt, kan 'ie goed in de boormachine en heb je geen adapters nodig. ik schat niet meer dan 2000 toeren en als 'ie begint te stuiteren doe je het te hard of klopt de hoek waaronder je 'gumt' niet. te langzaam kan eigenlijk niet. Doe je de strips in 2x dan kun je al helemaal niks fout doen. Het was mijn eerste keer en alles ging goed.
Anjo heeft er ook ervaring mee in zijn 360 topic.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
De gemiddelde VW heeft zeker meer vermogen als al die ouwelullen volvo's bij elkaar.
En zo had ik nog een heel verhaal, maar laten we het gezellig houden

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
seinstoring EN wisselstoring, prognose vannacht 2:00 uur!
moeten ze in het westen eens proberen, daar is het met hooguit 2 uurtjes opgelost.
Zucht... sommige dingen zullen ook nooit veranderen :flame:
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

na 1.000 zuinige en rustige kilometers met de diesel van pa moest ik gisteren op de invoegstrook even gas geven... lees: wat steviger optrekken.
alle inzittenden van de auto's achter me moesten met ademhalingsproblemen een nachtje in de ziekenboeg doorbrengen.
bij deze nogmaals excuses voor de enorme zwartgrijze wolk die echt een lokale mistbank op de A12 veroorzaakte