Thread zonder onderwerp :D
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
2 Fast 4 U;214893 schreef : Hoe ziet die eruit en waar kan je 'm krijgen, ik heb nog wat lijmresten van de sierstrips op de auto.
M&R in Echt op het industrieterrein.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Barum Brilliantis 2. Volgens de ANWB en ADAC een goede band, ook in de regen.
Nou, als er een beetje water op de weg ligt kun je elke bocht als Ken Block nemen. Wat een bagger.
- V300 register
- Verbannen
-
Je kunt op je vingers uittellen dat je van dit soort produkten geen wonderen kunt verwachten. Als je geen hoge verwachtingen hebt kun je er best mee rijden. Als je een beetje waarde hecht aan kwaliteit en een betrouwbaar weggedrag onder alle omstandigheden,dan moet je van dit soort van jamjam rubber weg blijven. Je hoeft ook echt niet meteen voor michelin te gaan,dat is weer het andere uiterste. Ik rijd al enkele jaren op Falken. Die zijn ook niet zo idioot duur maar wel heel goed.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Ik verwacht idd geen wonderen, maar als ik "goed" zie, dan denk ik niet alleen aan de prijs in zo'n test..
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Ik ben iig zeer tevreden met m'n Continental Sportcontact 3 en de Pirelli PZero Nero.
- V300 register
- Verbannen
-
Men adverteert met een lager verbruik en langere levensduur, zonder dat er prestaties ingeleverd worden. Dit klopt zonder meer, alleen dan is de vraag wanneer dit de prijs rechtvaardigd. Die is namelijk de helft hoger dan een ander premiummerk.
Voor mijn 2000km per jaar niet echt de moeite lijkt me. Bovendien ga ik banden met nog meer dan genoeg profiel vervangen omdat ze uit aan het drogen zijn. Dat minder verbruik is met die kilometers natuurlijk ook maar een 10-tje per jaar.
Komend jaar komen er andere onder, waarschijnlijk GoodYear DuraGrip omdat die een stuk goedkoper zijn, en een van de stillere volgens het bandenlabel.
- V300 register
- Verbannen
-