Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;216598 schreef : of je van dat "stiller" iets merkt in n 3 serie......ben dr bang voor.
Ik vind hem vrij stil hoor. Boven de 120 begin je geklapper door de wind te horen, maar rond de 100 ? 110 doet hij niet onder voor een moderne wagen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
General Custom;216600 schreef : Ik vind hem vrij stil hoor. Boven de 120 begin je geklapper door de wind te horen, maar rond de 100 ? 110 doet hij niet onder voor een moderne wagen.
En juist dan komt het bandenlawaai pas echt boven de wind uit en gaat het storen. Ik denk dat met de kilometers die jij maakt een gebruikt setje banden nog het beste is. Met 4 A 5 mm doe jij nog 25 jaar

- V300 register
- Verbannen
-
Nu ben ik hier wel weer zo precies in dat ik per se merkbanden wil, en 4 dezelfde. Dan wordt 2e hands vaak toch al lastiger...
Bovendien ben je voor nieuwe banden natuurlijk ook maar 30 ? 40 euro per stuk kwijt voor een 340, terwijl dat voor goede en gecontroleerde 2e hands rond de ?15 ? 20 per stuk zou zijn. Dat verschil valt dus goed mee.
Ach, we zullen het wel zien...
- Mark Smeets
- Moderator
-

Nee voor die 30 tot 40 euro kun je natuurlijk gewoon nieuwe banden halen

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bovendien merkte ik weinig verschil tussen Michelin Energy Saver en de huismerk Profile bandenhandel bandjes

Al die beoordelingen en tests... ja ja het zal wel

- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Vanaf fabriek hadden ze zogenaamde Continental Grand Prix banden, zouden die nog te krijgen zijn?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Het ligt immers ook aan de rijstijl wanneer je het gaat merken. Het probleem is dat als het droog is deze bandjes heel goed plakken, dus de overgang was verassend. Nu ik het weet zal het geen probleem meer zijn.
sidenote: Crappy banden op een voorwielaangedreven auto? *gruwel*
- V300 register
- Verbannen
-
(ik heb overigens geen idee wat er onder de 360 GL ligt, om eventjes bij het onderwerp te blijven)
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-

DUS
Gefeliciteerd met je mijlpaal!