Motor vervangen 340 Blueline
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Hoezo schone motor??eipmiw;44195 schreef : Ik dacht dat juist schone motoren verdacht waren:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
eipmiw;44285 schreef : Ik heb mijn voorgaande tweedehandjes altijd in samenspraak met mijn vaste monteur gekocht. 1 van zijn tips was: let op de motor, als die schoon is proberen ze iets te verbergen......
Nou, dat gaat tegenwoordig ook niet meer op. Auto's van de laatste jaren hebben altijd schone motoren, dus ook tweedehandsjes :+
Bovendien zou het moeten zijn: als die schoon is kan het zijn dat ze proberen iets te verbergen......
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
eipmiw;44285 schreef : Ik heb mijn voorgaande tweedehandjes altijd in samenspraak met mijn vaste monteur gekocht. 1 van zijn tips was: let op de motor, als die schoon is proberen ze iets te verbergen......
Zooooo bedoel je, nee de motor was niet schoon, ik was bezig het allemaal zelf schoon te maken, de motor en koppelings huis zijn uit de auto, dus poetsen maar :f
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Erik;44350 schreef : Ik maak de motor van de auto's die ik maak meestal zo veel mogelijk schoon. Dan ik ik de volgende keer veel sneller lekkages etc. opsporen. Bovendien werkt het fijner.
dat is meestal het eerste wat ik doe als ik een andere auto koop:
De hogedrukspuit er op, nadat ik er wat reinigings spul er op heb laten inweken, en dit een paar keer herhalen over een paar maanden
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
de bovenkant van de zuiger
de cilinderwand vol diepe krassen
de cilinderkop, je kan de randen van de klepzittingen zien
wat foto's van de lege motor ruimte:
Een paar foto's van de "nieuwe" motor van de sloop, die ik zoveel mogelijk heb schoon gemaakt
een paar foto's van de motor inbouw:
Nadat de motorsteunen waren vastgezet, heb ik de slangen aangesloten en het koelsysteem met koelvloeistof gevuld, morgen gaan we verder...:groovy:
wordt vervolgd
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid