Motor vervangen 340 Blueline
- V300 register
- Verbannen
KonradW;43260 schreef : ik hoorde dat harry nog ergens een mooi blokkie gevonden had?
als je nou meer bied, dan kun je em misschien wel krijgen?
Pas op Conny! Ik kan veel hebben, maar je k?nt te ver gaan! :grr:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Maar ik heb goed nieuws :w00t: ik heb vanmiddag een motor op de sloop gevonden en zelf uitgebouwd, ik ben nu zover dat de kapotte motor uit de auto is en ik nu alles kan gaan schoon maken :yesyes:, motor compartiment, motor en alles anders wat me niet aanstaat }.
Bij de motor heb ik ook de complete in en uitlaat spruitstuk en carb met luchtfilter :y:, maar de startmotor en de dynamo waren al verwijderd , en dat voor 100 euri, vond ik niet te duur.
Ik heb eens nagevraagd voor cilinderbus pakkingen, die zijn nog maar op een plaats te krijgen, in Maastricht en nog maar 3 stuks. Ik heb ge?nformeerd naar een cilinderbus en kwam uit in Breda, [een cilinderbus set dit is voor een cilinder bestaand uit bus, zuiger, zuigerpen, zuigerveren en pakking] nog maar ??n set en wordt niet meer geleverd, dit vind ik schandalig , ik hoorde ook dat de onderdelen voor de 300 serie steeds minder en moeilijker te krijgen worden, zelfs voor de dealers
maar genoeg off topic.
Ik had graag wat foto's hier bij gedaan maar mijn camera's geheugenkaart heeft de pijp aan Maartin gegeven :grr:, dus helaas geen foto's .
wordt vervolgd
- V300 register
- Verbannen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Lucluc;43306 schreef : Erick, je bent erg goed bezig!
Dank je wel, maar ik vind als ik toch alles eruit heb waarom niet alles poetsen? ik heb een hekel aan vuile handen :lol: nee hoor maar 't ziet niet uit een motor ruimte waar alles met een vieze laag "motorkots" bedekt is.
Van de motor ruimte moet ik alleen nog de stuurinrichting en de koppelings huis schoon maken, maar ik ben nu met de motor bezig aan de kant van de verdelerkap wat ziet de kop er leuk uit als de originele alu kleur weer te voorschijn komt morgen ga ik weer verder.
wordt vervolgd...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Aan de voorkant is ook wat, is dat een soort balk onder de radiateur, zo ja dan moet daar ook wat aan gebeuren.
Verder heb ik een paar plekken waar de blanke lak af gebladderd was [door de hogedrukspuit] voorzien van nieuwe metalic en blanke lak [spuitbus] moet er nog een paar plekken doen.
- V300 register
- Verbannen
2 Fast 4 U;43970 schreef : Aan de voorkant is ook wat, is dat een soort balk onder de radiateur, zo ja dan moet daar ook wat aan gebeuren.
Da's de beruchte voorbalk denk ik?
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
dan moet daar ook wat aan gebeurenDutchie;44050 schreef : Da's de beruchte voorbalk denk ik?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen