Justins '88er 340 GL diesel
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
François;253141 schreef : Ah, Jean-Luc, jij bent dus ook overgestapt op iets moderners? V60, V70, XC90?
Ja, helaas wel. Met een gezin ga je toch andere afwegingen maken. Geen Volvo, maar een grijze japanner. het is vreselijk :lol:
- V300 register
- Verbannen
Wat zou een reële prijs voor deze auto zijn?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Ik rij zelf 1000 kilometer per week met een oude v90 op benzine. Je loopt er werkelijk op leeg. Maar het is een keuze die ik heb gemaakt omdat ik het gewoon de beste auto vind die te krijgen is én ik wil hem naar de miljoen kilometers rijden.
Zo'n koper zoek jij ook.
- Justin Kiers
- Nieuw lid
jilger;253139 schreef : Dit is nou echt zo'n auto die ik graag zou willen hebben. Maar dat is puur gevoel.
Het punt is, dat ik er mijn dagelijkse auto voor op zou moeten geven. Dan ga ik er qua prestaties, veiligheid, comfort én kosten flink op achteruit. En daar wringt de schoen.
Wat kost zo'n diesel aan MRB? € 79 per maand voor Zuid-Holland? En wat is een realistisch verbruik? 1:18?
Dan kost me dat per maand een paar tientjes meer (ik rijd niet zo veel meer) en ik lever veel in.
Weet iemand hoe deze auto qua carrosserie is? Is hij als dagelijkse auto te gebruiken of zou dat zonde zijn? Als het mooi weer is, ga ik met de fiets...
MRB ligt idd rond de 80 euro per maand. Ik reed er 1 op 17 mee, en wat ik wel weet is dat het ding knétterhard is. Volledig vrij van tectyl, compleet schoon en roestvrij aan de onderkant en de wielkasten. De voorbalk heeft een nare deuk, voorscherm rechts en deur rechts deukjes/krassen. Verder puntgave auto met weinig kms!
Dit weet ik allemaal omdat het m'n ex is :yesyes:
- Justin Kiers
- Nieuw lid
jilger;253145 schreef : Uit de voorgaande posts begrijp ik dat jullie de gevraagde € 2.200 erg veel vinden.
Wat zou een reële prijs voor deze auto zijn?
Mwah, het is te veel, dat is het meer. Meneer meende dat het goeie handel was maar dat viel tegen, helemaal nadat hij er in heeft moeten investeren, dus aan de hand daarvan heeft ie de prijs verhoogd :hmmz:
Ik denk zelf dat incl die nieuwe distributie riem 1750 het max is wat je er aan uit moet willen geven.
- V300 register
- Verbannen
JKiers;253148 schreef : Ik denk zelf dat incl die nieuwe distributie riem 1750 het max is wat je er aan uit moet willen geven.
Ik denk eigenlijk dat de eigenaar in zijn handjes mag klappen als hij er 1000 euro van maakt. Voor het zelfde geld koop je een mooie 340 op benzine welke maar de helft in de belasting kost (of nog minder onder het kwarttarief). De meeste hobbyisten/liefhebbers zullen dat toch interessanter vinden schat ik zo in. Alleen als er iemand komt die specifiek naar een hele mooie 340 diesel zoekt heeft de verkoper geluk, maar die markt is héél klein.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen