Justins '86er 360 GL
- Justin Kiers
- Nieuw lid
Louis;251018 schreef : Mooi dat de reis goed is gegaan!
Had je de distributieriem nog vervangen voor je op reis ging?
Nee, moet ik nog steeeds doen :crazy1:
Maar ik heb nog meer op mijn to do list'je staan om hem mooi 'on point' te zetten, daar staat ie tussen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
JKiers;251026 schreef : Nee, moet ik nog steeeds doen :crazy1:
Maar ik heb nog meer op mijn to do list'je staan om hem mooi 'on point' te zetten, daar staat ie tussen
Ik zou dat soort dingen niet te lang uitstellen. Je zult zien dat het misgaat op een ongelukkig moment.
- V300 register
- Verbannen
JKiers;251026 schreef : Nee, moet ik nog steeeds doen :crazy1:
Louis;251028 schreef : Ik zou dat soort dingen niet te lang uitstellen. Je zult zien dat het misgaat op een ongelukkig moment.
Inderdaad. Het zijn de kosten niet, je kunt het prima zelf doen met een goed handboek (zeker met een greenbook, wellicht beschikbaar via het ledenmenu). De distributieriem is zéker iets wat je liever 3x te vaak doet dan 1x te laat.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Justin Kiers
- Nieuw lid
Fransçois, ik was zó graag met de 164E gegaan deze zomer. Helaas gooide twee en een halve maand terug de automaatbak op de snelweg ineens alle olie er uit. Waarschijnlijk iets van een keerring o.i.d. Verder was het ook niet ideaal geweest hoor, hij loopt namelijk alleen nog maar op gas, waardoor ik ongeveer om de 300 km moet tanken. Is ook weer zo'n projectje voor als ik vrije tijd heb
- Justin Kiers
- Nieuw lid
- Steven340
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
JKiers;251093 schreef : Vraagje, als ik stuur hoor ik iets van een rubber piepen en kraken, iemand enig idee welk rubber dit is? Heb het idee dat de 360 daardoor ook zwaarder stuurt namelijk
Bij mij wil 't ook nog wel eens piepen of licht kraken, lijkt te gebeuren wanneer d'r iets van spanning op de stuurinrichting komt. Heb d'r verder geen last van. Je kunt wel eens je trillingsdemper controleren, die was bij mij laatst ook gescheurd.
- V300 register
- Verbannen
Daardoor wordt het veerpootlager buitenspel gezet. Bij scherp sturen
kan de veer torderen en in de schotel gaan draaien/wringen.
Zie ook eerdere bericht van Steven: ingezakte topmounts