Justins '86er 360 GL
- Wouter Borsje
- Premium lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Justin Kiers
- Nieuw lid
François;257281 schreef : Mistlampen terugzetten en dan zien we je wel op de ALV volgende week.
Ik wil nog een oproepje op fb plaatsen, maar hier misschien nog iemand met een rechter mistlamp? Mijne is gesneuveld helaas..
- Mark Smeets
- Moderator
- Justin Kiers
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
JKiers;257423 schreef : We komen er wel! Van 't weekend de mistlampjes gemonteerd. T.z.t. nieuwe bandjes op de GLT sloffen en de spatlappen rondom weer monteren. Dan is ie zoals ik hem hebben wil!
Strak met de mistlampen erin. Nu weer lekker van de auto genieten.
- V300 register
- Verbannen
- Justin Kiers
- Nieuw lid
Maar de 360 staat alweer even in de winterstalling. Dit jaar weer zo'n 5K km door het land geknord. Onlangs heb ik de GLT velgen voorzien van de correcte banden, deze lopen nu niet meer aan als ik al sturend over een drempel rijd!
Daarnaast spotte ik een tijdje terug op Facebook een 340 met een leren interieurtje. Na een tijdje wat PB's over en weer te hebben gestuurd mocht ik naar Zeeuws Vlaanderen komen om met wat bijbetaling mijn grijze velours in te ruilen voor kurk en kúrk droog leer!
Ik was d'r wijs mee, en ging weer 2,5 uur naar huis jakkeren
Zoals gezegd érg droog, maar na een behandeling met een voedend, beschermend middeltje met een beetje kleurstof kwamen ze er heel erg mooi uit. Enkel de bestuurderstoel heeft een nieuw lapje leer nodig door instapschade!
- Justin Kiers
- Nieuw lid
- Steven340
- Nieuw lid
Zit meestal ook stoelverwarming in.
Die kale plek kun je misschien ook nog verven o.i.d.? Mits het niet gescheurd is natuurlijk.