Bart's nieuwe daily...Back to basic......
- V300 register
- Verbannen
Bart Manders;218392 schreef : Ik had ook een 3 deurs vario kunnen nemen in dezelfde kleur,die stond er ook maar die had meer gelopen. En ik vond dit wel een passend zusje voor de Turbo......
Een goede keuze als je het mij vraagt :yesyes:
Hij ziet er goed uit hoor! Zo mooi zie je ze niet vaak meer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik heb nog wel een"to-do-list".Dr moet nog een radio in maar da's nu niet echt belangrijk.In de toekomst zal dr een stukje aan de voorbalk vernieuwd moeten worden maar dat moet voor de APK geen probleem zijn zoals het nu is.De radiateur is niet echt lekker fris meer maar dat wist ik toen ik m kocht.Wat zoek ik nog.....de afstrijkrubber bij de bestuurdersdeur is helemaal verdwenen,en eventueel nog een gespoten v??rbumper en ditto spiegels.Maar dat heeft allemaal geen haast.Komende week naar de keuring dr mee en dan kan het grote genieten weer beginnen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
De 340 heeft zonder een op of aanmerking een verse apk gekregen..yes!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wat ?n fijne auto is dit zeg!Op en terugschakelen gaat perfect,torretje draai heerlijk rustig,niks rammelt,nix trilt.......nou..bijna nix dan.Dr zit een irritant rammeltje in/achter t dashboard maar dat is het dan ook.Vering en remmen zijn goed .Echt een superfijne dagelijkse auto.
Mankeert er dan helemaal nix aan? O jawel hoor....
Zoals al gezegd ,de radiateur was echt ver heen dus daar is 'n nieuwe voor gekomen.Alle gebruikte die rondzwerven zijn ook minstens 23 jaar oud en meestal ook maar goed als noodoplossing.En dat is goed als er maar eens af en toe mee gereden wordt.Dit is 'n daily en dan ga ik het risico niet lopen....dus 'n nieuwe...auw!
Beetje slecht......
oud en nieuw....en dat in juli........
IK heb dezelfde radiateur ook in de Turbo geplaatst een tijdje terug dus ik wist wat er kwam......de pasvorm is niet helemaal geweldig. De aansluitingen voor de slangen naar het expansievat zitten niet helemaal op de goede plaats.Makkelijk op te lossen door even een klein stukje weg te zagen uit t front.
De eerste keer vol tanken leverde het volgende typische probleem.......de oude slangen lekken wat resulteerde in een benzinelucht in de auto en een plasje benzine onder de auto.....
Vreemd genoeg zitten er in de motorruimte wel allemaal nieuwe slangen maar achter bij de tank dus niet.Vooral de 12mm leiding was helemaal gaar,daar druppelde de benzine zo uit!Dus heb ik Wouters's "how to"dr maar eens op doorgelezen.Eigenlijk een klusje van nix als je goed oplet.Was een klein uurtje werk en nu is alles weer droog.Ook meteen maar even een goeie zeemlijst in het linker voorportier gezet...die was compleet verdwenen .Ook de interieur verlichting is vervangen.....daar was het zwarte knopje van verdwenen maar daar zit nu weer een complete in.
Ik heb nog een compleet instrumenten paneel liggen ,dus met toerenteller,buitentempmeter en vacuum meter...Dat jeukt..en omdat ik toch bezig was......maar de toerenteller wil niet.Ik dacht dat bij auto's met een renix allemaal plug and play was..blijkbaar niet..Dat ga ik nog wel eens uitzoeken maar niet meer dit weekend.De turbo moet maandag naar de apk..............en die moet daarvoor nog wat aandacht krijgen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.