show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Bart's nieuwe daily...Back to basic......
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-06-2013 21:52 #632751
door V300 register
Bart's nieuwe daily...Back to basic...... is gemaakt door V300 register
Na een paar maanden de 360Turbo gebruikt te hebben als dagelijkse auto ben ik toch maar op zoek gegaan naar een andere "daily".Omdat de Turbo toch echt een projectauto is ,is het niet handig om die als dagelijks vervoersmiddel te gebruiken.Enerzijds omdat er toch best wel af af en toe iets niet gaat zoals gepland en dan heb je geen vervoer.Anderzijds is die auto een risico voor mn rijbewijs......... en dat kan ik me met mijn beroep nu eenmaal niet veroorloven.
Als eerste kwam dr een Golf2.Van een collega die m moe was.Ik heb dat ding eens goed bekeken en had zo iets van dat die dus echt veels te goed was voor de sloop.Geen roest....HELEMAAL geen roest en dat voor een '90-er.Ik heb dat ding over genomen met het doel om er een apk op te zetten en m dan weer door te schuiven.Inmiddels had onze 850 plaats gemaakt voor een Toyota Corolle GTSi...(sorry voor diegene onder ons die nu even over hun nek zijn gegaan......).Ik kan niet anders zeggen....superfijn auto'tje en niet alleen om mee te rijden maar zeker ook om aan te werken.Maar door de operatie's die Susan de laatste tyd heeft ondergaan is het geen prettige auto meer voor haar en dan vooral de lage instap brak haar op.Dussssssssssssss de Toyo de deur uit en zij gaat met de Golf rijden...en had ik dus weer geen daily want de 360 staat in de knutselhoek.
En toen liep ik hier tegenaan.......
En die heb ik vanmiddag opgehaald.Rijdt geweldig,schakeld mooi ,nix trilt en alles werkt zoals t moet.
Een 88'er 340DL sedan.En waarom staat er in de topic titel "back to basic"?
Het is een vario!
Weinig gelopen....
En deze kleur vindt ik persoonlijk een van de mooiste die er ooit geleverd is.
Onder de kap is het allemaal netjes en droog....
Meteen maar eens kijken hoe het setje Borbets staat.....
En die deuk in het linker voorscherm was samen met de verotte middendemper eigenlijk het enige wat er zo op aan te merken is .Nou ja het enige....dan laat ik de rotzooi in de auto maar even buiten beschouwing.De middendemper is inmiddels al vervangen en een deukvrij spatbord in de goede kleur ligt al klaar. Morgen gaan de stoelen,de achterbank en de de deurpanelen dr uit om plaats te maken voor een GLE interieur en als dat er allemaal uit is gaat schoonmaken een stuk makkelijker.....
Onderhoud is allemaal wel redelijk netjes gedaan alleen vond ik dit wel een beetje alternatieve manier van remblokken monteren(zijn trouwens zo goed als nieuw)
FFf de remklauw open klappen veertjes goed duwen en klaar.Beetje jeukend gevoel....eens kijken hoe het er rechts uit ziet.......precies hetzelfde...da's wel consequent natuurlijk.....
Verdere plannen met de auto...?
Eerst maar eens een verse apk dr op en dan lekker rijden met dat ding en dan zien we wel.
Als eerste kwam dr een Golf2.Van een collega die m moe was.Ik heb dat ding eens goed bekeken en had zo iets van dat die dus echt veels te goed was voor de sloop.Geen roest....HELEMAAL geen roest en dat voor een '90-er.Ik heb dat ding over genomen met het doel om er een apk op te zetten en m dan weer door te schuiven.Inmiddels had onze 850 plaats gemaakt voor een Toyota Corolle GTSi...(sorry voor diegene onder ons die nu even over hun nek zijn gegaan......).Ik kan niet anders zeggen....superfijn auto'tje en niet alleen om mee te rijden maar zeker ook om aan te werken.Maar door de operatie's die Susan de laatste tyd heeft ondergaan is het geen prettige auto meer voor haar en dan vooral de lage instap brak haar op.Dussssssssssssss de Toyo de deur uit en zij gaat met de Golf rijden...en had ik dus weer geen daily want de 360 staat in de knutselhoek.
En toen liep ik hier tegenaan.......
En die heb ik vanmiddag opgehaald.Rijdt geweldig,schakeld mooi ,nix trilt en alles werkt zoals t moet.
Een 88'er 340DL sedan.En waarom staat er in de topic titel "back to basic"?
Het is een vario!
Weinig gelopen....
En deze kleur vindt ik persoonlijk een van de mooiste die er ooit geleverd is.
Onder de kap is het allemaal netjes en droog....
Meteen maar eens kijken hoe het setje Borbets staat.....
En die deuk in het linker voorscherm was samen met de verotte middendemper eigenlijk het enige wat er zo op aan te merken is .Nou ja het enige....dan laat ik de rotzooi in de auto maar even buiten beschouwing.De middendemper is inmiddels al vervangen en een deukvrij spatbord in de goede kleur ligt al klaar. Morgen gaan de stoelen,de achterbank en de de deurpanelen dr uit om plaats te maken voor een GLE interieur en als dat er allemaal uit is gaat schoonmaken een stuk makkelijker.....
Onderhoud is allemaal wel redelijk netjes gedaan alleen vond ik dit wel een beetje alternatieve manier van remblokken monteren(zijn trouwens zo goed als nieuw)
FFf de remklauw open klappen veertjes goed duwen en klaar.Beetje jeukend gevoel....eens kijken hoe het er rechts uit ziet.......precies hetzelfde...da's wel consequent natuurlijk.....
Verdere plannen met de auto...?
Eerst maar eens een verse apk dr op en dan lekker rijden met dat ding en dan zien we wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-06-2013 11:17 #932744
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
Supermooie kleur, 219. Ik ben benieuwd hoe basic ie blijft :f
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-06-2013 11:28 #932745
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
Ik ook...ha ha ha.
Ik heb wel het een en ander aan plannen met de auto maar eerst maar eens gaan rijden en kijken hoe ie zich gedraagd.Als dat allemaal ok is zien we wel verder.
Ik heb wel het een en ander aan plannen met de auto maar eerst maar eens gaan rijden en kijken hoe ie zich gedraagd.Als dat allemaal ok is zien we wel verder.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-06-2013 11:44 #932746
door V300 register
Leuke wagen! Een vario is een heerlijke cruizer en toch relatief snel
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-06-2013 12:03 #932749
door V300 register
En zooooooooooooooooooo stil................................................ wel lekker hoor.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-06-2013 13:26 #932752
door V300 register
Eerste balans uit de rotzooi die uit de auto komt.......
-? 0,27 aan kleingeld
-set startkabels
-nieuwe reservelampenset
-1 lege Spa fles
-2 (gelukkig)nog ongebruikte condooms
-complete set goede vloermatten
-en een set winterkuipjes
-en een emmertje troepbestaande uit snoepjes,koekresten,Mc drekattributen en meer ondefinieerbare rotzooi.......
-? 0,27 aan kleingeld
-set startkabels
-nieuwe reservelampenset
-1 lege Spa fles
-2 (gelukkig)nog ongebruikte condooms
-complete set goede vloermatten
-en een set winterkuipjes
-en een emmertje troepbestaande uit snoepjes,koekresten,Mc drekattributen en meer ondefinieerbare rotzooi.......
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
23-06-2013 13:36 #932753
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Bart's nieuwe daily...Back to basic......
Ook ik vind deze kleur erg leuk staan op een V300.
Een nette auto zo te zien, veel (rij) plezier met jouw nieuwe aanwinst Bart!
Een nette auto zo te zien, veel (rij) plezier met jouw nieuwe aanwinst Bart!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-06-2013 13:41 #932754
door V300 register
Ik heb zo ook de gekste dingen onder de achterbank uitgevist :+
Ergens wel leuk, want je ziet vaak aan de zooi van wat voor iemand een auto is geweest. Zo kwam ik onder de achterbank van de Millionaire bijvoorbeeld stickers tegen van een dierentuin (dacht ik), papiertjes van snoep, en heel diep onderin een briefje van 10 gulden (en dan natuurlijk nog een hoop stof en zooi). Van iemand met (klein)kinderen geweest dus...
Ook was een vorige eigenaar zwaar kettingroker, te zien aan het vergeelde hemeltje en 10 kilo as die onder het dashboard uitkwam.
Nu zijn wij 3e eigenaar, en is deze auto heel netjes gehouden, maar ooit kom je echt rijdende kliko's tegen :yesyes:
Ergens wel leuk, want je ziet vaak aan de zooi van wat voor iemand een auto is geweest. Zo kwam ik onder de achterbank van de Millionaire bijvoorbeeld stickers tegen van een dierentuin (dacht ik), papiertjes van snoep, en heel diep onderin een briefje van 10 gulden (en dan natuurlijk nog een hoop stof en zooi). Van iemand met (klein)kinderen geweest dus...
Ook was een vorige eigenaar zwaar kettingroker, te zien aan het vergeelde hemeltje en 10 kilo as die onder het dashboard uitkwam.
Nu zijn wij 3e eigenaar, en is deze auto heel netjes gehouden, maar ooit kom je echt rijdende kliko's tegen :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-06-2013 14:26 #932755
door V300 register
Fijn h?, als de auto weer schoon is vanbinnen?
Leuk dat dit een sedan vario is, die zie je niet al te vaak, veel leuke en veilige kilometers gewenst Bart!
Leuk dat dit een sedan vario is, die zie je niet al te vaak, veel leuke en veilige kilometers gewenst Bart!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-06-2013 15:10 #932757
door V300 register
Ik had ook een 3 deurs vario kunnen nemen in dezelfde kleur,die stond er ook maar die had meer gelopen. En ik vond dit wel een passend zusje voor de Turbo......
Moderators: Mark Smeets