Anjo's '84 340Winner
- V300 register
- Verbannen
Ik ben blij dat het interieur zo'n goeie bestemming krijgt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
het viel me al op dat de raw nulstand niet helemaal jofel werkte en het een en ander een beetje los zat...
dat wordt dus ook nog even gerepareerd.
werkt wel zo makkelijk dit, gelijk even het schutbord poetsen zo:lol:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
moest zat overbouwen, choke lampje, alle automaat bedrading etc..
en klaar
toen het interieur aardig uit elkaar lag heb ik alle delen even opgepoetst met een detailer van Meguiars, het glimt allemaal weer behoorlijk!
waardeloze foto's de laatste tijd trouwens, leuk zo'n softwareupdate van HTC:o
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
had een klein storingje, zekering van de automaat keuzehandle vloog eruit en daarom startte hij niet. na toch maar de schema's (die had ik bij de hele ombouw van de kabelboom nieteens gebruikt:+) van een handbak en automaat over elkaar heen te leggen begreep ik direct waarom, 2 draden die ik bijgevoegd had op 1 pen in de stekker gescheiden en de 2e draad ergens anders aangesloten en inmiddels werkt alles weer zoals het zou moeten werken:)
nu nog een radioframepje, nieuwe scharnierpennen+deurgrepen+rubbers en het is alweer bijna allemaal klaar; dan rest alleen nog het plaatwerk in orde maken:)
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;216855 schreef : Lekker bezig! Klopt het dat er een schuifje op de kachelunit ontbreekt? Ik heb al ff niet in een MKII gereden, dus weet het niet zeker, maar dacht dat er 4 schuifjes hoorden te zitten.
Scherp oog! De 343 had daar inderdaad ook nog een extra schuifje, precies het zelfde als het schuifje er langs.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Mocht ik eens een in goede staat verkerend dashboard vinden weet ik wel waar naar toe te rijden voor hulp bij de montage
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Anjo doet het inderdaad zo ff, zo te zien. . .
- Steven340
- Nieuw lid
General Custom;216856 schreef : Scherp oog! De 343 had daar inderdaad ook nog een extra schuifje, precies het zelfde als het schuifje er langs.
Daar hoort geen schuifje te zitten, pas vanaf de DL zitten er vier.
De gene die daar ontbreekt is de regeling voor de achter verwarming die in de Winner en de Luxe er niet op zit. De blaasmonden zitten dan onder de voor stoelen naar achteren gericht.