show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo's '84 340Winner
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-04-2013 00:32 #926645
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's '84 340Winner
en dan je eigen autootje weer opknappen na die klapper van ??n april :f
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-04-2013 01:37 #926647
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's '84 340Winner
Wel helemaal in stijl: dop van olie-reservoir in rood, verdelerkap in rood.
Ik heb nog redline stoelen + achterbank liggen, mocht je geinteresseerd zijn;)
Ik heb nog redline stoelen + achterbank liggen, mocht je geinteresseerd zijn;)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-04-2013 17:40 #926778
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's '84 340Winner
vanmorgen lekker aan de gang gegaan;
eerst de koppeling gedaan, er zat wat nattigheid op de vliegwielafschermplaat dus ook direct maar de achterste krukaskeerring mee vervangen. plaatje was precies ver genoeg weggesleten; net niet tot op de klinknagels
nieuwe drukgroep, koppelingsplaat en keerring.
toen dat voor elkaar was de tank gedemonteerd en schoongemaakt. daarna alle losse brandstof slangen vervangen, t is slecht te zien maar het was nog de gebruikelijke oude katoenen zooi.
iets later was alles vernieuwd
[/url]
proefrijden; pakt direct op, gaat dan enorm veel toeren maken en dan krijg je een klap waarbij het voelt alsof je in een ouderwetse tweetraps automaat rijd.. slippende riemen dus. niet zo gek, de bak was redelijk vettig. diagnose gedaan van de aansturing want overall waren de toeren te hoog, bij lopende motor vol vacu?m op de opschakelkant, niet goed dus. toen de blaastest en wat ik in de ene slang blies kwam er bij de andere net zo hard weer uit. tenminste ??n membraan overleden dus. de bak wat nader bekeken en 2 keerringen waren lek, steekasje links zat los en primaire helemaal onder de dikke olie. moest er niet lang over nadenken, daar ga ik niet teveel tijd aan besteden. het was 16:30 dus hij kon er nog wel even onderuit voor het eten dacht ik zo.
hopla; na iets minder als een uurtje lag ie al op de grond.
ik heb geen reserve CVT meer liggen dus de donor hangt op dit moment onder de 343; vanavond rond koffietijd niet meer:)
eerst de koppeling gedaan, er zat wat nattigheid op de vliegwielafschermplaat dus ook direct maar de achterste krukaskeerring mee vervangen. plaatje was precies ver genoeg weggesleten; net niet tot op de klinknagels
nieuwe drukgroep, koppelingsplaat en keerring.
toen dat voor elkaar was de tank gedemonteerd en schoongemaakt. daarna alle losse brandstof slangen vervangen, t is slecht te zien maar het was nog de gebruikelijke oude katoenen zooi.
iets later was alles vernieuwd
[/url]
proefrijden; pakt direct op, gaat dan enorm veel toeren maken en dan krijg je een klap waarbij het voelt alsof je in een ouderwetse tweetraps automaat rijd.. slippende riemen dus. niet zo gek, de bak was redelijk vettig. diagnose gedaan van de aansturing want overall waren de toeren te hoog, bij lopende motor vol vacu?m op de opschakelkant, niet goed dus. toen de blaastest en wat ik in de ene slang blies kwam er bij de andere net zo hard weer uit. tenminste ??n membraan overleden dus. de bak wat nader bekeken en 2 keerringen waren lek, steekasje links zat los en primaire helemaal onder de dikke olie. moest er niet lang over nadenken, daar ga ik niet teveel tijd aan besteden. het was 16:30 dus hij kon er nog wel even onderuit voor het eten dacht ik zo.
hopla; na iets minder als een uurtje lag ie al op de grond.
ik heb geen reserve CVT meer liggen dus de donor hangt op dit moment onder de 343; vanavond rond koffietijd niet meer:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-04-2013 17:50 #926781
door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Anjo's '84 340Winner
Hij doet het ook nog steeds gewoon op staat hoor!
Knap joh!
Hoop dat je geen last krijgt van je rug...
Knap joh!
Hoop dat je geen last krijgt van je rug...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-04-2013 17:54 #926784
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's '84 340Winner
ja de turbo heeft de nieuwe sleutelplek een beetje bezet;) maar naast het huis gaat ook nog steeds prima. m'n rug heeft weinig te lijden, kwestie van niet in gekke houdingen veel kracht gaan zetten, dat is funest.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-04-2013 18:09 #926789
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's '84 340Winner
Maar heb jij dan niet het probleem dat je continu zand in je gezicht krijgt Anjo?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-04-2013 20:12 #926799
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's '84 340Winner
nope, nooit. zowieso nooit je handen boven je gezicht houden met het sleutelen onder de auto en ik heb normaal gesproken meestal wel een veiligheidsbril op.
de volgende patient:)
en de andere CVT
en de 343 weer in de garage gezet netjes op tijd voor de koffie, maar helaas begint het hier te regenen dus ga er morgen maar weer onder kruipen om de bak te monteren.
de volgende patient:)
en de andere CVT
en de 343 weer in de garage gezet netjes op tijd voor de koffie, maar helaas begint het hier te regenen dus ga er morgen maar weer onder kruipen om de bak te monteren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
14-04-2013 18:50 #926844
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's '84 340Winner
en de bak hangt netjes op z'n plek:) lekker tobben om hem in z'n geheel te monteren als de uitlaat er nog onder hangt maar t is goed gelukt.
ook al een stukje gereden; trilt behoorlijk rond de 100kmh maar hij heeft dan ook lange perioden stil gestaan. nu nog het koelsysteem flushen, auto voorkeuren en het laatste bochtje van de uitlaat vernieuwen. ook al begonnen aan de kachelweerstand, morgen komt er een gloednieuwe in.
ook al een stukje gereden; trilt behoorlijk rond de 100kmh maar hij heeft dan ook lange perioden stil gestaan. nu nog het koelsysteem flushen, auto voorkeuren en het laatste bochtje van de uitlaat vernieuwen. ook al begonnen aan de kachelweerstand, morgen komt er een gloednieuwe in.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
- Berichten: 7
14-04-2013 22:17 #926889
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Anjo's '84 340Winner
Oei, dat was draaien, balanceren, krikken, draaien, duwen, etc. En dan nog enige eerbiediging voor de handremkabel..... Knap werk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-04-2013 11:06 #926909
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's '84 340Winner
waarom niet gewoon een setje nieuwe membranen erin gezet, en de aandrijfas goed gemonteerd? das toch een stuk makkelijker uiteindelijk?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets