Kelsey's 360GLE, mijn eerste 300serie
- Mark Smeets
- Moderator
Owja en gelijk de ophangbalk een nieuwe likje verf gegeven, die was ook niet meer al te mooi. Standaard kwaaltje.
Voor de rest bevalt de 360 prima, inmiddels ruim 3000 km mee gemaakt en hij doet het nog prima. Op de koppelingskabel na heeft hij ons nog nooit laten staan
Nu nog een rukpukkel eronder en een kleine beurt en hij is klaar voor de vakantie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
- Wouter Borsje
- Premium lid
Strak in de lak ook, ziet er goed uit zo!
Fijne vakantie alvast!
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- Laurens Post
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
elpee;218467 schreef : Fijne vakantie en een gouden tip, hang wel een goede witte plaat erachter. smiley
Dit is een van de laatste 360's, uit 95
Goed gezien Laurens, ik ga volgende week nog even een witte plaat laten maken en misschien ook een plaat met opgelegde letters voor de 360 zelf.
- Mark Smeets
- Moderator
v0lv0freak;218482 schreef : ik ga volgende week nog even een witte plaat laten maken en misschien ook een plaat met opgelegde letters voor de 360 zelf.
Voor de vakantie heb ik idd nog een luxe plaat achter gemonteerd en de oude plaat van achter aan de voorzijde gemonteerd, samen met nieuwe houders. Want zeg nu zelf, dit is geen gezicht toch?
Daarna voor 4 weken naar Oostenrijk vertrokken! Wat een top wagen, geen enkel probleem gehad onderweg! 3200 probleemloze kilometers, alleen de tank moest afentoe bijgevuld worden
Het verbruik was overigens meer dan super! In de bergen zelfs een tank van 190 km (kwam een heel goedkoop tankstation tegen) 1:13,4 gereden, waarbij 60 km binnendoor was en ook goed is 'doorgetrokken' de bergen op en de rest over 80 km wegen en snelweg, maar absoluut niet geprobeerd een goed verbruik te halen. Was toeval
Maar ook de terugweg beladen viel mee, 1:10,7 en dan hebben we eerst een uur binnendoor gereden, 3 kwatier door Munchen gereden en een kwatier file gehad. En de rest va de tijd 110 tot 130, ook de 'heuvels' op de snelweg op. In de 4 en pedal to the metal Dus dat viel reuze mee!
Gisteren nog een retourtje Arnhem gedaan en ook toen weer 1:12,5 waarbij ik ook nog 150 km van te voren korte ritten had gedaan. Valt me niet tegen dus
De rest van het verhaal komt in de volvoice!
Alvast 2 teasers
Op de 2de camping
En een volle kofferbak, gaat veel in een sedan hoor!
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
flyhart;220743 schreef : Ik krijg al maanden geen volvoice meer, waar pas ik m'n adres aan
Even een mailtje aan Kevin sturen (ledenadministratie@....)
Zojuist goedgekeurd met de complimenten dat het een mooie auto is. Dus we hebben weer voor 14 maanden APK