show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Kelsey's 360GLE, mijn eerste 300serie
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-02-2013 11:21 #632523
door V300 register
Kelsey's 360GLE, mijn eerste 300serie is gemaakt door V300 register
Ook ik wil natuurlijk mijn eerste 300serie met jullie delen.
Nog geen twee weken geleden heb ik samen met Mark de PK gekocht heb.
Deze 360GLE is erg bekend binnen de club omdat, Doeke heeft deze gerestaureerd.
Echter zal ik even het verhaal van begin af aan vertellen.
Aan het begin van het jaar zag ik een rode 340 te koop staan, deze stond een paar kilometer bij ons vandaan. Opzicht vond ik het wel een leuke auto om mee te beginnen. Na een avond of twee met Mark te hebben overlegd heb ik gebeld of we naar de auto konden kijken, helaas de auto bleek al verkocht.
Ondanks dat we het voor de rest niet echt hadden over een auto kopen, maakte we er soms wel eens grapjes over, Mark zei dan ook iedere keer weer er is nog een 360GLE, precies dezelfde als die van mij en als die ooit nog een keer te koop staat dan koop ik die.
Omdat ik toen nog niet zoveel verstand had van de club en over welke auto hij het had, ben ik daar nooit echt serieus op in gegaan.
Echter toen ik op een dag thuis kwam zei Mark, wat vind je van deze auto? (Hij had ondertussen het onderwerp van Doeke gevonden) Hij liet mij de PK dus zien op het forum. Ik was verkocht, echt een hele mooie auto. Mark had ondertussen al een mailtje naar Jan gestuurd, Jan is degene die op dat moment de PK in bezit had.
De auto stond natuurlijk niet te koop, maar Mark vond het wel het proberen waard. Na wat heen en weer gemaild te hebben kregen we een mailtje van Jan dat we maar eens moesten komen om de PK te bekijken. Zo gezegd zo gedaan, we gingen met de trein van zuid-Limburg naar Schiphol.
Toen ik de auto zag was ik nog meer verkocht dan dat ik al op de foto's was. Ik was sprakeloos, en dat ben ik niet zo snel als vrouw. :nono:
Toen we een paar uurtjes bij Jan waren geweest en wat gekletst hadden over van alles en nog wat, gingen we weer terug naar het zuiden.
Ondertussen in trein al veel gepraat over wat we nou precies wouden en of het wel een goed idee was om nu al een auto aan te schaffen.
Na een aantal moeizame nachten en rare dromen waar ik in de PK reed verder, hebben we besloten om Jan te mailen dat we de Pk toch wel heel erg graag wouden hebben.
Met een kloppend hart kregen we niet heel veel later weer een mailtje terug van Jan, met het verlossende woord. We mochten de PK gaan halen!yeehaa!
Dus gingen we weer met de trein van zuid-Limburg naar Schiphol. En kwamen we terug in de auto die mijn hart sneller laat kloppen.
Inmiddels zijn we al met de auto naar de ALV geweest en hebben we er al leuke ritje in gemaakt!
Nou is dit natuurlijk een Showroom topic dus kunnen foto's niet missen. Dus bij deze ook de foto's van de auto op de ALV.
http://i478.photobucket.com/albums/rr148/v0lv0freak/Volvo%20360GLE%20Mark%20en%20Kelsey/IMG_2036_zpsb5930311.jpg~original
En nog eentje voor de voordeur, met de grijze 360GLE
Nou wil ik natuurlijk ook nog even een aantal mensen bedanken.
Natuurlijk Mark, want zonder dat ik wist heeft hij de eerste stap gezet.:V300:
Jan, voor het gunnen van de auto aan ons. :wave:
En Kevin voor het maken van de foto's op de ALV:y:
Nog geen twee weken geleden heb ik samen met Mark de PK gekocht heb.
Deze 360GLE is erg bekend binnen de club omdat, Doeke heeft deze gerestaureerd.
Echter zal ik even het verhaal van begin af aan vertellen.
Aan het begin van het jaar zag ik een rode 340 te koop staan, deze stond een paar kilometer bij ons vandaan. Opzicht vond ik het wel een leuke auto om mee te beginnen. Na een avond of twee met Mark te hebben overlegd heb ik gebeld of we naar de auto konden kijken, helaas de auto bleek al verkocht.
Ondanks dat we het voor de rest niet echt hadden over een auto kopen, maakte we er soms wel eens grapjes over, Mark zei dan ook iedere keer weer er is nog een 360GLE, precies dezelfde als die van mij en als die ooit nog een keer te koop staat dan koop ik die.
Omdat ik toen nog niet zoveel verstand had van de club en over welke auto hij het had, ben ik daar nooit echt serieus op in gegaan.
Echter toen ik op een dag thuis kwam zei Mark, wat vind je van deze auto? (Hij had ondertussen het onderwerp van Doeke gevonden) Hij liet mij de PK dus zien op het forum. Ik was verkocht, echt een hele mooie auto. Mark had ondertussen al een mailtje naar Jan gestuurd, Jan is degene die op dat moment de PK in bezit had.
De auto stond natuurlijk niet te koop, maar Mark vond het wel het proberen waard. Na wat heen en weer gemaild te hebben kregen we een mailtje van Jan dat we maar eens moesten komen om de PK te bekijken. Zo gezegd zo gedaan, we gingen met de trein van zuid-Limburg naar Schiphol.
Toen ik de auto zag was ik nog meer verkocht dan dat ik al op de foto's was. Ik was sprakeloos, en dat ben ik niet zo snel als vrouw. :nono:
Toen we een paar uurtjes bij Jan waren geweest en wat gekletst hadden over van alles en nog wat, gingen we weer terug naar het zuiden.
Ondertussen in trein al veel gepraat over wat we nou precies wouden en of het wel een goed idee was om nu al een auto aan te schaffen.
Na een aantal moeizame nachten en rare dromen waar ik in de PK reed verder, hebben we besloten om Jan te mailen dat we de Pk toch wel heel erg graag wouden hebben.
Met een kloppend hart kregen we niet heel veel later weer een mailtje terug van Jan, met het verlossende woord. We mochten de PK gaan halen!yeehaa!
Dus gingen we weer met de trein van zuid-Limburg naar Schiphol. En kwamen we terug in de auto die mijn hart sneller laat kloppen.
Inmiddels zijn we al met de auto naar de ALV geweest en hebben we er al leuke ritje in gemaakt!
Nou is dit natuurlijk een Showroom topic dus kunnen foto's niet missen. Dus bij deze ook de foto's van de auto op de ALV.
http://i478.photobucket.com/albums/rr148/v0lv0freak/Volvo%20360GLE%20Mark%20en%20Kelsey/IMG_2036_zpsb5930311.jpg~original
En nog eentje voor de voordeur, met de grijze 360GLE
Nou wil ik natuurlijk ook nog even een aantal mensen bedanken.
Natuurlijk Mark, want zonder dat ik wist heeft hij de eerste stap gezet.:V300:
Jan, voor het gunnen van de auto aan ons. :wave:
En Kevin voor het maken van de foto's op de ALV:y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-02-2013 11:46 #924426
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Kelsey's 360GLE, mijn eerste 300serie
Nice ziet er goed uit! Leuke auto! Daar ga je veel plezier aan hebben.
(Mark moet nog even de adreswijziging en huisgenootlid wijziging doorgeven, dan kan je ook een eigen status op het forum krijgen )
(Mark moet nog even de adreswijziging en huisgenootlid wijziging doorgeven, dan kan je ook een eigen status op het forum krijgen )
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-02-2013 11:48 #924427
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kelsey's 360GLE, mijn eerste 300serie
Okee zal het Mark even doorgeven, het is nogal druk dus geduld is een schone zaak.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-02-2013 12:33 #924428
door V300 register
Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-02-2013 14:40 #924433
door V300 register
Hele mooie auto jongedame! Hoop dat je er veel plezier van gaat hebben.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-02-2013 15:29 #924435
door V300 register
Kelsey, gefeliciteerd met deze prachtige auto, waarschijnlijk toch wel een van de mooiste in de club. Leuk dat Jan je deze auto heeft gegund. Van wat ik de afgelopen jaren zo heb gelezen is hij er ook heel erg zuinig op geweest.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-02-2013 15:47 #924437
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Kelsey's 360GLE, mijn eerste 300serie
Heel veel plezier met deze auto! Was de differentieelpakking nog in orde (had ik Mark over gemaild)?
"Met de trein van Zuid-Limburg naar Schiphol" zegt ze... was dat wel te doen in 1 dag :+
"Met de trein van Zuid-Limburg naar Schiphol" zegt ze... was dat wel te doen in 1 dag :+
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-02-2013 16:14 #924438
door V300 register
Dankjewel heren voor deze leuke reacties!
Joost, ik heb geen idee. Over het technische gedeelte van de auto ga ik niet...
En ja het is makkelijk in een dag te doen maar toch best een eindje reizen
Joost, ik heb geen idee. Over het technische gedeelte van de auto ga ik niet...
En ja het is makkelijk in een dag te doen maar toch best een eindje reizen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-02-2013 18:50 #924457
door V300 register
Toffe bak! ziet er echt goed uit:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-02-2013 18:51 #924458
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Kelsey's 360GLE, mijn eerste 300serie
ja leuke auto:) ik heb er zelf ook nog een tijdje in mogen sturen ten tijde van de motorproblemen
Moderators: Mark Smeets