Mijn Volvo 340 DL Rai Special '85
- Steven340
- Nieuw lid
Lucluc;238990 schreef : Wow, respect voor deze aanpak! Dat hemeltje weer goed terugplaatsen is ook nog een leuke klus!
Mwa daar was niet zo veel spannends aan hoor, zit er inmiddels al weer strak in. Koste me niet zo heel veel moeite. En was overgens ook de eerste keer dat ik een hemeltje deed, bij het terug plaatsen eerst de stokken overdwars op zo'n plek en als laatste de randen om de strip heengevouwen.
@Erik, ik heb de balk al weer mooi recht gekregen en zit inmiddels ook weer op z'n plaats.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
Vandaag een andere 340 rai special kaalgeplukt. Stond bijna 2 ton op de klok en was echt goed verrot, auto ging dan ook naar de cross.
Deurpanelen waren als nieuw totaal geen bobbels dus die vervang ik met m'n huidige, bij de mijna zitten her en der wat bobbels vooral de zijpanelen bij de achterbank.
Verder ook de achterbank en bijrijders stoel. Bestuurders stoel zag er niet uit en was erg vies dus maar lekker laten zitten.
verder de tellerbak met econometer en buitentemp. meter en uiteraard ook de sensor meegenomen.
Achterbumper zag er ook nog netjes uit, voorbumper zat een grote deuk in.
En verder nog de gril, koplampen achterlichten etc...
Dus weer even naar brabant op en neer :yeah: maar goed hij hoefde er bijna niets voor te hebben, had graag nog wat motor onderdelen meegenomen maar de auto moest dus rijdend blijven.
Morgen weer verder aan m'n eigen 340 yeehaa!
- Wouter Borsje
- Premium lid
Veel plezier met deze 'vangst'
- 16673-dummy
- Nieuw lid
en op en neer naar Brabant in zo'n XC70 lijkt me ook geen straf
- Steven340
- Nieuw lid
Komt overgens uit Canada, en zit dus een 3,2 liter 6 cilinder in. Was destijds een van de eerste. Toen was dit model in Nederland nog niets eens leverbaar.
Het zuipt enorm, maar kwa ruimte is het wel erg handig Het is overgens m'n moeders boodschappen karretje.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
- Steven340
- Nieuw lid
Daarna de bagage ruimte afgeplakt.
Voor deze roestplek:
Tja, moet er niet aan denken dat de nevel van de lak in m'n interieur komt.
Eerst maar de boel kaal gehaald, en vervolgens in de Menie gezet. Even lekker laten drogen komt van de week de primer erop en daarna de lak.
- V300 register
- Verbannen
- Steven340
- Nieuw lid
Daarnaast in de hal ruimte gemaakt voor alvast het volgende Volvo project, en een project is het zeker, wordt echt nog een hele uitdaging :f
Wat dat zal zijn.... dat zien julie volgende week in de showroom
De hal lijkt wat ondiep maar loopt nog een stuk naar achter (achter de camera)
En ja het is nog altijd een tering zooi, helaas niet m'n eigen zooi maar van m'n pa, maar in maart mag de rai special er weer uit en is er weer volop (sleutel) ruimte
- 16673-dummy
- Nieuw lid