Mark's project: Volvo 360GLE 1987
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ook meteen de bladveren meegenomen met poedercoaten, dat gaat er eenmaal gemonteerd straks erg goed uitzien, en dan kun je ook nog eens harder de hoek om met de 360!
- Laurens Post
- Nieuw lid
ps dat je de blauwe remklauwen van een v40 niet ziet, komt volgens mij door de zooi remstof die er op ligt
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Ziet er goed uit, lijken wel onderdelen van zo'n persfoto uit de folder.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Nou ik wil dat nog wel eens zien als dakhemeltje :lol:Niels;160500 schreef : Van al die spullen op de foto vind ik het PERZISCHE TAPIJT nog wel de VETSTE UPGRADE.
Je hebt straks zo'n beetje de hele kleurendoos vertegenwoordigd onder de auto Erg mooie upgrades allemaal iig en zeker ook allemaal in (blauw :+ ) PU?
- Mark Smeets
- Moderator
Bedankt voor de positieve reactiers allemaal, is toch wel leuk om te ontvangen
ps die tapijten zouden eigenlijk al weggegooid zijn, maar zolang er nog auto onderdelen in de veranda liggen, blijven ze liggen te bescherming van de vloer. Ze zijn idd wel een beetje 'uit'....
- V300 register
- Verbannen
Ik wil juist wel zo'n mooi perzisch tapijt hebben ^^ sgt. peppers (zie andere topic van mij) heeft zo'n tapijtje op de hoedenplank van z'n merc W123 liggen, best vet:groovy:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
flyhart;160621 schreef : Ik wil juist wel zo'n mooi perzisch tapijt hebben ^^ sgt. peppers (zie andere topic van mij) heeft zo'n tapijtje op de hoedenplank van z'n merc W123 liggen, best vet:groovy:
In een op-en-top Nederlandse auto als een 300-serie hoort maar ??n hoedenplankbedekking: een oranje shawl met 'Hup Holland Hup' erop
- Mark Smeets
- Moderator
volvofiel;160717 schreef : In een op-en-top Nederlandse auto als een 300-serie hoort maar ??n hoedenplankbedekking: een oranje shawl met 'Hup Holland Hup' erop
Als op en top Limburger hoef ik niet uit te leggen dat dit echt not-done is, dan liever witte platen met rode letters achterop :+
v0lv0freak;159980 schreef : (...) ik heb mijn laatst gewilde accessoir eindelijk gevonden :worship:
Hoe kan het ook anders, ik heb nog iets gevonden wat er ook nog wel op kan.. :f
Bevestigingsmateriaal zit er ook bij, maar dat ga ik natuurlijk voor de foto niet op de verkeerde auto toepassen
Dan toch ook maar opzoek naar een airco, dan is hij echt compleet
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;162261 schreef : Als op en top Limburger hoef ik niet uit te leggen dat dit echt not-done is, dan liever witte platen met rode letters achterop :+
DIMMEN HE MAKKER! :flame:
:+