360 GL sedan 1986 van Lucluc
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Afijn, na lang rondbellen in Nederland geen twee stuks Vredestein Snowtrac 3 kunnen scoren. De enige die ze nog had wilde ze uitsluitend per 4 verkopen. De eerste de beste buurtgarage in Duitsland heeft ze nu voor me besteld. 105 euro p/st. Twee jaar geleden kostte ze nog 80 euro. Maar ja, ik wil ze toch hebben!
Daarna de auto schoongespoten. De pekel doet z'n werk al aardig. Begin maart verloopt de apk en na een bezoekje aan m'n GLS moet ik toch concluderen dat die niet voor maart klaar is. Dan moet de GL maar door de volgende apk worden gelast. Ik ben ook wel van hem gaan houden, moet ik zeggen! Fijn betrouwbaar gebakje! Stuurt, remt en veert goed! Alleen terugschakelen gaat soms moeizaam als ie koud is. Vanaf 16 januari is ie ook belastingvrij....
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als ik fabrikant was ging ik ook geen enorm overschot produceren om in een loods op te slaan en niet te verkopen, maar legde ik een voorraad aan waarvan ik zeker weet dat hij helemaal of in ieder geval bijna op gaat. Banden met een DOT code van een jaar oud verkoop je ook niet meer voor de volle mep. (niet aan mij iig)
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;164072 schreef : We gaan nu definitief naar een communistische samenleving. Eerst worden grote bedrijven genationaliseerd, zoals de banken, straks weer de NS en vast nog energiebedrijven. En de symptomen beginnen steeds meer zichtbaar te worden: in de rij staan voor een set winterbanden, lege schappen en je mag blij zijn als je ze veel te duur kan kopen. Waar is het misgegaan? Ik begin met echt zorgen te maken over de toekomst.
Ik zie in de afgelopen tien jaar toch echt het omgekeerde. Dat er pas toevallig een bank is opgekocht...
Jij bent dus ook een van die gasten die pas nadat een halve meter sneeuw is gevallen aan de winterbanden gaat en dan verwacht dat er nog flink wat is te krijgen?

Ebay.de kun je ook best goed en goedkoop banden kopen!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maakt het wat makkelijker om een bumper te vinden/ kan je zoektoch staken.
succes
Frits
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-