De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Berichten: 111
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;227984 schreef : Zonder vervroeging mis je niet alleen vermogen, ook de motor wordt een stuk warmer. Zou goed kunnen dat hij daardoor wat begon te stinken
ik heb in mijn begintijd bij V3C van een toenmalig forumlid een verhaal gehoord dat hij met een 340 (b14) met defecte renix, merkte dat de motor erg weinig vermogen had en dat ie de kap open trok om te kijken (toevallig s'avonds met slecht licht) en dat heel het uitlaatspruitstuk + voorpijp kersrood stond te gloeien... m.a.w. geen vervroeging -> stinken = is normaal
overigens feli met de overdekte parking!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Voor de rest geen grote dingen gevonden na de eerste weken dagelijks gebruik. Geen olie of vloeistofverbruik. Loopt ook gemiddeld 1 op 10 op lpg, dus da's prima. Alleen wat kleine dingen, zoals rubbers en stripjes. Ik ben er erg blij mee en krijg ook aardig wat leuke reacties.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.