343 low...
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Onderling is er verschil tussen MKI en MKII (en da's dus ook weer een van de redenen waarom 76-77 ANDERS is dan 78-79-80-81), dat is waar ik het in mijn eerdere post over heb.
Edit: Robbert-Jan zou in deze uitsluitsel kunnen geven
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;154408 schreef : Wouter heeft het nu over een hoedenplank van een late 340 die je in een 343 kunt leggen neem ik aan?
Een laat type in een modeljaar 1978 inderdaad.
zou best kunnen dat de eerste 2 modeljaren het weer anders hadden, en dan heeft Jochen inderdaad pech.
ik weet wel dat de L versie de eerste jaren een soort kartonnen zijpanelen had in de kofferruimte (en kon ook geen hoedenplank in, evenmin kon de achterbank plat)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
76-77 hadden inderdaad andere kofferbakpanelen (sterker nog, een compleet ander interieur). Het waren wat "dunnere" panelen (komen minder ver het interieur in).
Je zou kunnen proberen om panelen van 78-79-80-81 erin te maken. Ik weet niet in hoeverre dat past. Ik denk dat je dan ook de kappen van de C-stijlen moet overzetten.
Voordeel: kan ik zo eigenlijk niet bedenken, behalve dan dat die gestoffeerde vensterbank erin past
Nadeel: niet origineel, pasvorm onbekend, zie de pruttel maar eens te vinden
Je hebt wel het zwarte Anniversary dash, dus de latere (zwarte!!) kofferbakpanelen staan redelijk bij de rest van het interieur.
Succes

- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
antiekeradio;154417 schreef : ik weet wel dat de L versie de eerste jaren een soort kartonnen zijpanelen had in de kofferruimte (en kon ook geen hoedenplank in, evenmin kon de achterbank plat)
Vor de Benelux was dat zo......ons ben zunig weet je wel?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;154456 schreef : zijn daar eigenlijk foto's van? ik heb het nog nooit gezien eerlijk gezegd, en in de folders staat altijd alleen DL versies.
Tijdens de VKB mogen er foto's gemaakt worden... gheghe (alleen wel even een hoedenplank meebrengen voor mijn schatige 343....) :crock:
- V300 register
- Verbannen
-
en heeft dus ook niet de 'kartonnen' kofferbak bekleding waar ik het net over had.. :+
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;154470 schreef : je hebt een 1977 special, die was zowieso in DL uitvoering
en heeft dus ook niet de 'kartonnen' kofferbak bekleding waar ik het net over had.. :+
SPECIAL issie zeker..... :woei: