343 low...
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;151802 schreef : Tja Jochen, ik heb zo'n megakoeler dus helaas blijft het niet bij alleen de grille eraf. Het enige wat je dan ziet is een radiateur, van koplamp tot koplamp.
Ik zal de halve neus moeten demonteren (minstens het frontje) en het spijt me zeer maar ik probeer al twee weken om enkel de voorruit erin te krijgen, zo dik zit ik in m'n tijd.
Voor wat ik gezien heb zag ik eigenlijk niks ( ), maar het zit iig NIET zoals bij Anjo. Waarschijnlijk zit het met de bekende "veerrollen".
Klopt het is met die "veerrollen", maar ik hoop nog stilletjes op een foto of een scan oid.
Ik heb dan net weer geen Haynes, wel de vraagbaken...
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
en ik ben toch al lid van het forum..... :f :y:
thanks
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;151447 schreef : Ik kwam er vanavond met pap achter dat een 340 / 360 MK2 weer een andere motorkap heeft dan een 340 / 360 MK3. Leuk hea?
Hahaha, jullie kap ligt er nu op (die blauwe)
- Mark Smeets
- Moderator
Pethconi;151817 schreef : Hahaha, jullie kap ligt er nu op (die blauwe)
Jaa dat weet ik! Beter had hij niet terecht kunnen komen geloof ik!
Maar de motorkap van mijn blauwe is dus ook anders dan die van de grijze van pap, want pap heeft nog het oude type kachelhuis, en dan zitten er 2 gaten in de motorkap, bij het nieuwe type kachelhuis zit er maar 1 gat in de motorkap.... en bij een rechtsgestuurde auto zit dat gat dus weer aan de andere kant. Zo ontdek steeds meer kleine details die toch verschillen :crazy1:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
komt puur door de ruitensproeiers die pas bij het laatste type kachelhuis in de motorkap zelf verwerkt zitten.
@Jochen, het zal je verbazen hoeveel documentatie je door kan neuzen als je clublid bent! Haynes & alle vraagbaken is slechts het topje van de ijsberg.
- V300 register
- Verbannen
Misschien vind ik op de VKB wel een mooiere dakantenne.
Laatste dingentjes nog zoals het ramen sproei systeem, kenteken aan de voorbumper monteren, mooie gele verstralers, en de voorpoten moeten zakken. Dan moet de radio nog aangesloten worden, jawel met 4 speakers.
En dan POETSEN !!!!
- V300 register
- Verbannen
- J. Ruiter
- Verbannen