show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GLE
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
17-10-2010 18:49 #850854
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Volvo 360 GLE
Zo even wat stof van dit topic afblazen.
Zojuist de kachel gerepareerd. De kachelweerstand was dood en een kabeltje naar de kachelmotor mee weg gesmolten. Draad hersteld, andere weerstand er in en hij blaast weer vrolijk
Op korte termijn gaat de stuurbekrachtiging eronder en de meteen de distributie vervangen en olie verversen.
Zojuist de kachel gerepareerd. De kachelweerstand was dood en een kabeltje naar de kachelmotor mee weg gesmolten. Draad hersteld, andere weerstand er in en hij blaast weer vrolijk
Op korte termijn gaat de stuurbekrachtiging eronder en de meteen de distributie vervangen en olie verversen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
23-07-2011 00:05 #882019
door Kevin Kloosterman
Net als mijn vorige bericht, flink stof van het topic afblazen.
Hij heeft net weer een verse APK dus mag er weeg tegen aan. Na mijn vakantie krijgt hij een grote beurt (distributie + waterpomp) en kijken of ik de stuurberkrachtiging er onder kan hangen.
Hij heeft net weer een verse APK dus mag er weeg tegen aan. Na mijn vakantie krijgt hij een grote beurt (distributie + waterpomp) en kijken of ik de stuurberkrachtiging er onder kan hangen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-07-2011 08:34 #882021
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLE
Al aanbiedingen gehad met het typeplaatje gle?
Of is dat voor de andere wagen?
Of is dat voor de andere wagen?
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
23-07-2011 10:38 #882022
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo 360 GLE
Dat is mooi, zonder slag of stoot door de A.P.K.
Tijdens het scannen van de zweedstalige documentatie meende ik ook een boekje voorbij te hebben zien komen aangaande de stuurbekrachtiging, misschien heb je er wel wat aan.
Fijne vakantie alvast!
Tijdens het scannen van de zweedstalige documentatie meende ik ook een boekje voorbij te hebben zien komen aangaande de stuurbekrachtiging, misschien heb je er wel wat aan.
Fijne vakantie alvast!
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
23-07-2011 10:46 #882023
door Kevin Kloosterman
Is voor de andere GLE. Nee nog niet helaas, wel een tip van Joost waar ik het ook nog kan proberen.
Stuurbekrachtiging zat er inderdaad bij, had ik al gezien
Stuurbekrachtiging zat er inderdaad bij, had ik al gezien
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-08-2017 21:31 #971921
door Kevin Kloosterman
Zooooo.... hier moet even heel veel stof van het topic af, ongeveer 6 jaar verder....:halo:
Maar de auto is uit elkaar geweest, roestige plekken vervangen en geheel opnieuw gespoten. (dat spuiten is een ruime 3 jaar geleden gebeurt) afgelopen week eindelijk er toe gekomen te beginnen aan het opbouwen van de auto!
Plaatje van de voorzijde, alles wat ik nieuw heb gaat er ook meteen nieuw op. Zoals de grille die ik compleet bij elkaar gevonden had (chrome rand, zwarte grille, diagonaal en logo). Voorspoiler er ook meteen op.
Op dit moment ben ik nog op zoek naar het liefste een nieuwe achterbumper of andere een nette gebruikte! Eventueel heb ik te ruil, een set nieuwe bumpers (kunststof) voor de Mk3.
Maar de auto is uit elkaar geweest, roestige plekken vervangen en geheel opnieuw gespoten. (dat spuiten is een ruime 3 jaar geleden gebeurt) afgelopen week eindelijk er toe gekomen te beginnen aan het opbouwen van de auto!
Plaatje van de voorzijde, alles wat ik nieuw heb gaat er ook meteen nieuw op. Zoals de grille die ik compleet bij elkaar gevonden had (chrome rand, zwarte grille, diagonaal en logo). Voorspoiler er ook meteen op.
Op dit moment ben ik nog op zoek naar het liefste een nieuwe achterbumper of andere een nette gebruikte! Eventueel heb ik te ruil, een set nieuwe bumpers (kunststof) voor de Mk3.
- Steven340
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-08-2017 21:45 #971922
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Volvo 360 GLE
Kijk aan, mooi dat je hem weer oppakt.
Maar wil je geen grijze 360 gril? Heb er volgens mij nog wel eentje liggen van een GLS.
Maar wil je geen grijze 360 gril? Heb er volgens mij nog wel eentje liggen van een GLS.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-08-2017 21:47 #971923
door Kevin Kloosterman
Ik heb nog een redelijk nette grijze liggen ook. Maar het jammere vind ik van grijs dat het zo weg valt met het lichtblauw.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
07-08-2017 22:25 #971924
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360 GLE
Oeh mooi hoor! Goed bezig!
Heb je toevallig nog (reserve)plaatwerk in 218 blauw over nu de auto helemaal is gespoten?
Heb je toevallig nog (reserve)plaatwerk in 218 blauw over nu de auto helemaal is gespoten?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
08-08-2017 15:32 #971930
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 360 GLE
Prachtig Kevin!
Moderators: Mark Smeets