Volvo 360 GLE
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ben al duchtig op zoek naar een andere ondertussen en heb al iets gelijkaardig op het oog! Van een mede-clublid uit Belgi?, met een prjis die smeekt om te kopen! De prijs mag wat lager wat hem betreft, zolang de auto maar een liefhebber als nieuwe eigenaar krijgt en geen racer!
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Dendorssers;104639 schreef : Daar houd ik je dan aan hoor Kevin! hehe!
Ben al duchtig op zoek naar een andere ondertussen en heb al iets gelijkaardig op het oog! Van een mede-clublid uit Belgi?, met een prjis die smeekt om te kopen! De prijs mag wat lager wat hem betreft, zolang de auto maar een liefhebber als nieuwe eigenaar krijgt en geen racer!
Lamerade: een GLE?
- V300 register
- Verbannen
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
- V300 register
- Verbannen
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Vandaag eindelijk tijd en mogelijkheid gehad om naar de RDW te rijden! Zal binnenkort een stukje schrijven voor de komende Volvoice waarin ik ook de procedure met de RDW even kort zal omschrijven. Het stelde niet veel voor, behalve een hoop tijd en 121 euro. En dan nog niet eens APK laten keuren. Dus als ik binnenkort de papieren thuis heb kan ik de platen laten maken, auto verzekeren.
Overigens hadden we terug rijdend uit Waddinxveen nog een probleempje... hij remt wel, maar minder ineens. Pedaal kan ook soms tot op de bodem getrapt worden, net een spons. En langzaam omhoog. Toen we de snelweg afkwamen bij Leidschendam viel het ineens op. Vermoedelijk heeft de hoofdremcilinder het opgegeven. Eenmaal op de zaak maar even gekeken wat ze zouden kosten nieuw, en of er nog revisiesetjes zijn. Maar de dealer in Columborg bleek er nog eentje nieuw incourant te hebben liggen. Dus die ben ik maar meteen gaan halen. Gaan we er donderdag of vrijdag even opzetten en dan kunnen we veilig de weg op met deze heerlijk rijdende wagen!!!!