show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GLE
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
06-05-2009 13:35 #776527
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 GLE
De verchroomde kapjes die over deze moeren heen zitten willen nog wel eens loskomen en/of vervormen. Dan heb je ineens sleutel 20 nodig voor je wielmoeren in plaats van 19. Dus zorg dat je die ook in je auto hebt liggen voor het geval dat je onderweg een lekke band krijgt.
Ik heb gelukkig nog 48 goede exemplaren liggen + 16 op de H?R dus ik kan er nog even tegenaan.
Ik heb gelukkig nog 48 goede exemplaren liggen + 16 op de H?R dus ik kan er nog even tegenaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-05-2009 13:59 #776537
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLE
de wielmoeren die ik op de foto zie (met een vlakke achterkant die een opstaand randje heeft) zijn volmetaal en verchroomd.
als je daar een goed passende 6-kant dop op zet, gaat het chroomlaagje niet stuk.
wielmoeren met een plastic buitendop, daar moet je eerst de buitendop af wippen met een schroevendraaier voor je de wielmoersleutel erop zet........
als je daar een goed passende 6-kant dop op zet, gaat het chroomlaagje niet stuk.
wielmoeren met een plastic buitendop, daar moet je eerst de buitendop af wippen met een schroevendraaier voor je de wielmoersleutel erop zet........
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
06-05-2009 14:03 #776538
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 360 GLE
Het chroomlaagje gaat inderdaad niet stuk als je hem losdraait met een wielmoersleutel (kruissleutel).
Ook met de sleutel die tevens als "opdraaislinger" voor de boordkrik dient, mol je het chroomlaagje niet.
Bij de DLS heb ik gezien dat je die plastic dopjes gruwelijk verkracht als je die er niet eerst afhaalt...
Ook met de sleutel die tevens als "opdraaislinger" voor de boordkrik dient, mol je het chroomlaagje niet.
Bij de DLS heb ik gezien dat je die plastic dopjes gruwelijk verkracht als je die er niet eerst afhaalt...
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
06-05-2009 14:34 #776539
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Volvo 360 GLE
Nee ik heb niet de moeren met een plastic dopje! Ik heb de compleet verchroomde. Jammer genoeg heeft "iemand" bij de garage in Belgi? de moeren er met een verotte dop en luchtsleutel opgedraaid ofzo.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
06-05-2009 16:46 #776552
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 360 GLE
nee, zijn zo te zien met 1/2 inch luchttol aangedraaid terwijl de dop er niet helemaal op zat.
als je als een formule 1 pitteam de banden probeerd vast te rossen en het verdomd om eerst te kijken of de dop wel goed op de wielmoer zit wil dat wel eens voorkomen
als je als een formule 1 pitteam de banden probeerd vast te rossen en het verdomd om eerst te kijken of de dop wel goed op de wielmoer zit wil dat wel eens voorkomen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-05-2009 11:32 #777279
door V300 register
Seg Kevin, nu valt mijn euro denk ik! Heb jij toevallig deze auto gekocht van een man wiens vader overleden was? En stond er in de advertentie iets van Vlissingen?
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-05-2009 12:03 #777290
door Kevin Kloosterman
Of de vader overleden was weet ik niet meer exact. De zoon (verkoper) werkt inderdaad in Vlissingen. Heb nog mail contact met de man, hij was blij dat de auto naar een liefhebber ging.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-05-2009 12:15 #777291
door V300 register
Potjandosie in dat geval!!!!
Ik had die auto recent op het oog omdat hij nog online stond in belgi?! Was voor mij in de buurt...
Als jij het niet was geweest, dan had ik hem wss gehad!
Is hij trouwens zo mooi als hij eruit zag op de foto?
Ik had die auto recent op het oog omdat hij nog online stond in belgi?! Was voor mij in de buurt...
Als jij het niet was geweest, dan had ik hem wss gehad!
Is hij trouwens zo mooi als hij eruit zag op de foto?
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-05-2009 12:55 #777296
door Kevin Kloosterman
Stond hij recent nog op internet? Ik heb hem niet meer gezien? Hij heeft na verkoop nog 4 dagen op Kapaza gestaan en daarna is hij verwijderd. Er is ook nog wel ergens een topic in "Interessante advertenties" te vinden?
Hij is zeker mooi. Heeft wel een paar kleine deukjes. En heeft onderop een beetje roest, maar niet echt noemenswaardig. Zoals Anjo zou zeggen, een goede basis
Overigens heb ik die auto hier inmiddels al ruim een week of 8 staan ofzo.
Hij is zeker mooi. Heeft wel een paar kleine deukjes. En heeft onderop een beetje roest, maar niet echt noemenswaardig. Zoals Anjo zou zeggen, een goede basis
Overigens heb ik die auto hier inmiddels al ruim een week of 8 staan ofzo.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-05-2009 13:23 #777302
door V300 register
Ik heb de advertentie vorige week nog gevonden, dus hij was hem ergens vergeten verwijderen! Vandaar. Had er ook niet echt op gelet dat jij er nu een had die er verdacht veel op leek. hehe!
Wel Kevin, veel succes ermee he, hij is nu in ieder geval in heel goeie handen, al kan ik niet ontkennen dat ik hem niet liever had gehad! hehe
Wel Kevin, veel succes ermee he, hij is nu in ieder geval in heel goeie handen, al kan ik niet ontkennen dat ik hem niet liever had gehad! hehe
Moderators: Mark Smeets