FF voorstellen: 360GLE combo!
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Maar wat een tof duo auto's is dit.
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;70761 schreef : hierover heeft ons zelfs iemand gemaild, die voor ons de mallen en de bodykit wilde maken, zodat hij voor zichzelf ook meteen een bodykit kon maken...
dit is eventueel een optie, maar in eerste instantie zoeken we gewoon nog een bodykit, omdat bij het maken van de mallen waarschijnlijk de lak beschadigd raakt en het brengt verder een hoop werk met zich mee om alles te demonteren, terwijl het er nu allemaal strak opzit.
Maar het is idd nog een optie om te overwegen...
Die iemand was ik. In principe zou ik dit nogsteeds kunnen en willen doen, maar tijdgebrek zorgt ervoor dat dit voorlopig nog niet aan de orde is denk ik. Tenzij je het ineens echt serieus wilt overwegen.
Prachtige auto's zeg. Geweldig hoeveel moeite jij en je vader er in steken om ze zo prachtig te houden.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ik heb hem voorlopig toch niet nodig.
Als jullie hem dan meteen even repareren als je toch met glasvezel bezig bent ben ik helemaal blij!
- Mark Smeets
- Moderator
dat is idd een heel goed idee, aangezien Jeroen de bodykit toch moet demonteren en de lak al niet al te best is...AvdAkker;71000 schreef : jos, misschien kun je met jeroen wat regelen? de h?r bodykit gebruiken? dat is dan wel een 5drs, achterbumper van een sedan is anders.
en om de achterskirt passend te maken op een sedan moet ook nog wel lukken.. en als die mist ik ook nog niet zo erg...
als jullie hiermee serieus aan de slag gaan, hoor ik wel van jullie
- Mark Smeets
- Moderator
Want ik zie bij anderen dat er gewoon geregistreed lid staat, ook als ze geen lid zijn van de V3C?
- V300 register
- Verbannen
(gaat op telling aantal berichten)