show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

FF voorstellen: 360GLE combo!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-11-2008 20:02 #736932 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
Ik snap niet wat de daders bezielen om een spiegel van een auto te trappen? Vinden ze dat nou leuk ofzo? Ik zie er de lol niet van in.

Schade aan het plaatwerk is inderdaad veel broerder. Iemand die vroeger hier in de straat woonde had een Saab 99 waarvan ze 's nachts op het dak hadden staan dansen. De betreffende persoon was bom af. Hij had een dak vol met deuken...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-11-2008 19:31 #737068 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
zonde van die spiegel, ben ook al bezig met een lading reserveonderdelen.

Bij de volvo 460 van mij ouders zijn ze ook een keer over het dak heen gelopen, kon je goed zien auot was niet gewassen en stonden diverse voetsporen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-11-2008 08:31 #737142 door V300 register
Ik heb ook wel eens voetstappen op mijn dak gehad. En iemand die zijn naam in het dak heeft gekerft.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-11-2008 10:11 #737151 door V300 register
Bij mij hebben ze 2x een spiegel er af proberen te trappen. Maar probeer dat maar eens bij een 343...Spiegeltje ingeklapt, that's all!

Succes met het herstel. Electr. spiegels vind je niet zomaar. Maar volgens mij is de behuizing gewoo het zelfd

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-11-2008 16:04 #737183 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic FF voorstellen: 360GLE combo!

Pistonpen paultje;75446 schreef : Maar probeer dat maar eens bij een 343...Spiegeltje ingeklapt, that's all!

Inderdaad! Ze kunnen zich helemaal lens trappen, hij blijft toch wel zitten door dat extreem handige kogelgewricht:worship:

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-11-2008 16:37 #737193 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic FF voorstellen: 360GLE combo!

volvofiel;75479 schreef : Inderdaad! Ze kunnen zich helemaal lens trappen, hij blijft toch wel zitten door dat extreem handige kogelgewricht:worship:

bij de nieuwe klapt de spiegel ook weg.. zowel naar voren als naar achteren..
maar als je kijkt naar de manier waarop de spiegel is afgebroken, zijn ze er vanaf boven aan gaan hangen en is de spiegel naar onderen afgebroken..
En bij de grijze hadden ze 2 jaar geleden zo hard getrapt, dat de spiegel tegen de deur kapot was geklapt, waardoor er een mooie afdruk van het siegelhuis in de deur zit nu..

Vandaag bijna de hele dag met de auto bezig geweest.. Eerst de elektrische spiegel gedemonteerd.. wat een prutser was die vorige eigenaar! Kabels zaten vast met tape aan elkaar en alles zonder stekkers gemaakt.. Dat wordt dus straks nog flink wat werk om alles weer netjes aan te sluiten..

daarna samen met pap naar de sloop in Elslo.. Daar nog 2 340's gevonden, waarvan een variomatic, dus meteen de roostertjes in de bumper eraf gehaald :halo: Helaas bleken de spiegels van die auto niet goed.. beide waren ze kapot op de bevestigings punten.. wel nog ff achter de spatlappen meegenomen.. Dus op naar de andere 340, daar beide spiegels vanaf gehaald en nog ff binnen het bedieningspaneeltje voor de elektrische ramen en stoelverwarming eruit gepikt. Helaas zaten er geen verwarmingselementen in de stoelen.. want die missen we nog steeds..

voor wie in Elslo nog wat wil hebben van de 340's, moet snel zijn want binnenkort zullen beide auto's worden opgeruimd.. In eentje zitten nog motoren voor elektrische ramen! (3-deurs). Verder eigenlijk niks bijzonders.. 2 gewone dashboarden.. eventueel nog wat roosters of een alarmschakelaar..

Daarna thuis een nieuwe (handbediende) spiegel erop gezet voor tijdelijk en de auto nog ff verwend met een poetsbeurd. En natuurlijk even de roosters in de voorbumper gezet! Nog even bandjes opgepomd, en er staaat weer een hele nette auto voor de deur.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-11-2008 16:51 #737199 door V300 register
Ga eens heeeeel snel terug en haal die elek. ramen er uit! Die ga je geheid weer kwijt raken!
En als je toch bezig bent, check ook gelijk even op CV en buitentemp. meter of eigenlijk belangrijker: de sensor. Zit in het bijrijders-trompetje achter de bumpert.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-11-2008 16:57 #737201 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic FF voorstellen: 360GLE combo!

setsunakaede;75495 schreef : Ga eens heeeeel snel terug en haal die elek. ramen er uit! Die ga je geheid weer kwijt raken!
En als je toch bezig bent, check ook gelijk even op CV en buitentemp. meter of eigenlijk belangrijker: de sensor. Zit in het bijrijders-trompetje achter de bumpert.

Buitentemp meter had hij niet.. gewoon een simpel dashboard met alleen snelheid en grote klok..
Maar hij was niet goedkoop.. alleen voor het bedienspaneeltje vroeg hij al 10 euro.. en aangezien mensen nooit veel willen geven, heb ik de motoren maar laten zitten;) De achterspatlappen zijn wel te koop als iemand interresse heeft.. ;)

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-11-2008 17:54 #737210 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
Mark, weet je zeker dat je geen stoelverwarming hebt? In mijn GLE zit namelijk automatische stoelverwarming, die treedt in werking wanneer de temperatuur onder de 13 graden is. Ik heb dus ook geen knopjes ervoor, maar wel het matje en bekabeling in beide voorstoelen. En ze worden nog warm ook;)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-11-2008 19:42 #737229 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
Mark, ik heb nog effe gekeken, die computer past echt niet...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC