show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Laurens' Volvo-projecten

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2011 19:33 #890310 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Laurens' Volvo-projecten
Als het goed is wordt de 340 binnenkort getaxeerd. Damn dan moet ik hem wassen en stofzuigen.

Hij heeft wel nu een probleem dat hij koud op 2 cilinders loopt. ik denk dat ik binnenkort maar kleppen ga stelen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2011 21:51 #890369 door Laurens Post
Volgende week vrijdag wordt de volvo 340 getaxeerd. Dus zaterdagavond niet te veel drinken en zondag wassen, stofzuigen en opruimen

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
27-10-2011 14:12 #890402 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Laurens' Volvo-projecten
Gaat vast goedkomen, met wat mazzel heb je er voor zover de weersvoorspellingen luiden nog goed weer bij ook!

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2011 17:57 #890416 door Laurens Post
Zaterdag eerst het brandstofpompje op het blok vervangen. Die is vandaag helaas overleden, auto rijdt nog wel.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2011 17:29 #890509 door Laurens Post
Vandaag winterwielen wisseldag gehad in huize Post. Samen met mijn vader bij twee auto's de wielen gewisseld.

$#%$#%^%$$^&&^%% de 340 doet het nog steeds niet. Geen brandstof te zien. Morgen de tank zien los te wrikken en kijken of daar het probleem zit.

Enige positieve is dat ik de nieuwe straatklinkers gedoopt heb met olie.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-10-2011 18:04 #890517 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laurens' Volvo-projecten
Jullie dachten bij +18 graden aan winterbanden?

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2011 22:14 #890558 door Laurens Post

Lucluc;187062 schreef : Jullie dachten bij +18 graden aan winterbanden?

Jep, dan hoef ik niet in de ijzige kou straks wielen te wisselen.

Vandaag niet met de 340 bezig geweest, was een klein beetje brak naar een feestje. Was de tijd vergeten.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2011 23:04 #890571 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Laurens' Volvo-projecten
ahjoh, en je kon nog wel een uurtje uitslapen!:p

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2011 18:22 #890604 door Laurens Post
Zo vandaag een reactie terug gehad van het KBA, maar ik word er weinig wijzer van. Enige wat ik heb ontdekt dat er veel mooie woorden instaan voor galgje.

Ik heb Niels ge-pbt of hij het kan vertalen.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2011 20:35 #890615 door Laurens Post
Dit is de brief, dus als er duitse leden bij zijn die het in nijntje-taal kunnen vertalen voor mij.

Sehr geehrte Herr,

fur die Zulassung des Fahrzeugs und zur Vorlage bei der Zulassungsbehorde in den Niederlanden erteile ich eine Auskunft aus dem Zentralen Fahrzeugregister. Diese Auskunft ist nur fur diesen Zweck gultig und ist zum Verbleib bei der Zulassungsbehorde bestimmt.
Sie entspricht jedoch einer Auskunft gemass EG-Richtlinie 1999/37 art 5.2, die durch die Zentralbehorde von den Niederlanden auch direkt an das KBA gerichtet werden kann(mailadres). Die Antwort des KBA wurde dann direkt an die Zentralbehorde in den Niederlanden gesandt.

Laut den Eintragungen im ZFZR steht einer erneuten Zulassung nach Zulassungsrecht der BRD nichts im Wege. Fur zulassungsrechtliche Belange und der Zulassung in den Niederlanden ist das KBA nicht zustandig und weisungsbefugt, da es sich hierbei um nationales Zulassungsrecht der Niederlanden handelt.

In den Aufzeichnungen des Zentralen Fahrzeugregisters ist das Fahrzeug mit der o.a. Fahrzeug-Indentifizierungsnummer nicht erfasst.

Eine Suchmelding zu dem Fahrzeug ist zum Zeitpunkt der Abfrage im ZFZR nicht registriert.

Dies Auskunft gilt fur die Verhaltnisse am heutigen Tage. Sie ersetzt nicht den Eigentumsnachweis, weil nur Suchvermerke berucksichtigt werden konnen, die dem Kraftfahrt-Bundesamt bereits gemeldet worden sind. Es kann deshalb nicht ausgeschlossen werden, dass der Fahrzeug zwischenzeitlich doch gestohlen wurde oder sonst als abhanden gekommen gesucht wird.
Diese Auskunft kann deshalb nicht dazu dienen, gutglaubigen Erwerb zu begrunden.

Die mit dieser Auskunft ubermittelten Daten durfen gem. 43 Strassenverkehrsgesetz(StVG) nur fur den von Ihnen angegebenen Zweck verwendet werden. Unrichtige Angaben zur Erschleichung der Daten oder deren zweckwidrige Verwendung konnen gem. 43 Bundesdatengeschutzgesetz(BDSG) strafrechtlich verfolgt werden.

Die vom Amt fur eine Auskunft nach Gebuhren-Nr. 141 der Anlage zu 1 der Gebuhrenordnung fur Massnahmen im Strassenverkehr vom 25.01.2011 (BGBI I S. 98) in der jeweils gultigen Fassung zu erhebende Gebuhr in Hohe von 10,20 euro ist hier eingegangen.

Mit freundlichen Grussen,

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC