show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Laurens' Volvo-projecten

  • Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2011 00:08 #876718 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Laurens' Volvo-projecten
Blijkbaar is een grote metalen kist incl. flink slot, om je gereedschap in op te bergen, geen verkeerde investering. Ik heb dan nog niet zoveel gereedschap, maar zonder voel je je toch wel naakt.
Hopelijk is alles snel geregeld en dat je met een gerust hart weer mag sleutelen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-06-2011 10:42 #876728 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laurens' Volvo-projecten
Niemand is nog te vertrouwen, mijn pa is laatst zijn Skill cirkelzaag kwijt gespeeld. Hij had hem na het zagen even op de stoep laten liggen en toen hij iets daarna weer terug kwam om opnieuw wat te zagen, was het 'Dag Zaag'! Ook aangifte gedaan, maar daar komt toch niets van!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2011 20:31 #876765 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Laurens' Volvo-projecten
Ik heb nu ook aangifte gedaan was er een uur mee bezig. Voor mij is gereedschap zeer belangrijk het zijn net verlengstukken van je handen.

Ik heb al wat uitgeprakkedacht en dat wordt van het weekend ten uitvoer gebracht.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2011 22:28 #877071 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Laurens' Volvo-projecten
Zo afgelopen zaterdag druk aan het klussen geweest en de deur is nu diefstal beveiligd. Samen met mijn pa er druk mee bezig geweest.
Moeders kwam nog even het brood langs brengen voor haar mannen.
het overig gereedschap ligt nu thuis opgeborgen.

Vandaag lekker vroeg bij Christian begonnen om te helpen met een vlieg te doden voor zijn huismaat op het toilet. Daarna begonnen met het strippen van een 300-serie. Naar heel veel kopstoten en gevloek is aan het eind van de dag de auto in stukken de schuur in verdwenen. Wel veel lol gehad.

Morgen even geen auto's maar 23kilometer wandelen.

Excusus dat foto's ontbreken maar ivm privacy zet ik momenteel even geen foto's er meer op

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
12-06-2011 22:49 #877075 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Laurens' Volvo-projecten
Meteen goed aangepakt met hulp van je vader erbij, dat geeft vast weer een stuk geruster gevoel nu, kan de verzekering nog iets voor je betekenen v.w.b de materi?le schade?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2011 22:54 #877077 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Laurens' Volvo-projecten
De verzekering kan niks betekenen heb er een half uur voor aan de telefoon gehangen.

Het valt niet onder inboedelverzekering omdat de garagebox niet bij het huis staat maar op een andere locatie.
Het valt niet onder een garageverzekering, dan verzeker je alleen de garage en niet de inboedel.
Heb nu mijn eigen verzekering van de auto's en reisverzekering gemaild en hoop dat hun mij een verzekering kunnen bieden voor de toekomst.

ps ik kan er wel om lachen. Mijn uitgezochte doos met lampen uit sloopauto's hebben ze ook meegenomen. Ik had hem/haar/hun gezicht wel willen zien toen ze tot de ontdekking kwamen dat er wat anders in zat.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2011 11:01 #877089 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laurens' Volvo-projecten
Maar hoe groot schat je de schade? Als je allemaal nieuw gereedschap moet kopen, ben je wel ff bezig. En zit er ook zelfzaam gereedschap bij? Bv Timentool oid?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2011 21:36 #877145 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Laurens' Volvo-projecten
Het zeldzame gereedschap en grote gereedschap hebben ze laten liggen. Ik ben uiteindelijk op een 4 cijferig bedrag uitgekomen wat ik mis.

Vanavond ook weer wat moois. Ga je samen met je moeder en broer uiteten, kom je terug is je moeders fiets weg. Met zijn drieen het centrum van Hengelo afgezocht, vind je hem terug op een andere plek. Vermoedelijk iemand die de fiets vanavond wou ophalen. Is jammer dat we niet bij het raam hebben gezeten van het restaurant, anders hadden we het gezien.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2011 21:27 #877676 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Laurens' Volvo-projecten
Morgen lekker gaan shoppen om nieuw gereedschap aan te schaffen. Wel op eigen kosten, maarja zonder kan ik ook niet.

Een kleine update door de inbraak heb ik weer wat meer tijd gespendeerd aan opruimen van onderdelen en er begint lichtelijk orde te komen in de chaos. Binnenkort komen er wel weer foto's. Iemand tip's waar ik ze op kan plaatsen.

Ondertussen zoeft mijn zuinige 340(1 op 14-16) naar de 4000 vrolijke kilometers bij mij. Vandaag is hij ook de 140000km gepasseerd. Ik rij met hem ongeveer 1000km per maand.

De 360 hoeft ook niet bang te zijn dat ik hem vergeet. Deze rijdt wel een stuk minder dan de 340, maar mocht laatst warempel mee naar een club evenement. Hij heeft hier wel van genoten, jammer genoeg kon zijn vijftonige claxon niet vrolijk mee toeteren.(slecht onderhoud van het baasje)

Het enige nadeel van het wonen in een renovatiewijk is zand, zand, modderstromen, zand, zand, water, zand, zand, zand en natuurlijk zand.
Af en toe wordt ik wel moe van het wassen, zijn ze net schoon, komt er windvlaag ligt er al net zoveel zand erop als het niet meer is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2011 21:30 #877677 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laurens' Volvo-projecten
Ik meen dat je op Flikr.com een afgeschermd profiel hebt waarvan je toch de foto's kan hyperlinken, als dat is waar je naar zoekt. Ik gebruik Imageshack wat wel voor iedereen toegankelijk is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD