show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

R.I.P., mijn eerste 340

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2008 11:31 #695856 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic R.I.P., mijn eerste 340
jip, die ligt vrolijk in mijn werkplaats. Lijkt me een klusje voor het voorjaar (maart/april). Gezien de rest van jou auto (roest) lijkt het me verstandig de totale auto in de begroting mee te nemen en te kijken wat er allemaal moet gebeuren om de ex-topman van ABN-AMRO te verleiden de auto voor een schappelijk bedrag te laten kopen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2008 11:57 #695859 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R.I.P., mijn eerste 340
Zo te zien wel ^^

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2008 16:28 #695878 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R.I.P., mijn eerste 340

antiekeradio;44374 schreef : het niet dragen van gordels als je te water raakt is vaak nog een veel groter probleem; op moment dat de auto met zn neus naar beneden op het wateroppervlak valt, is dat in de krachtenverhouding tussen passagiers en auto net zoiets als een frontale aanrijding op vlak wegdek.

zonder gordel om is de kans dus levensgroot dat je met je hoofd op het dasnboard of voorruit slaat, en met je benen/onderlijf klem komt te zitten in de voetenruimte.

met je gordel om blijf je gewoon op te stoel zitten en raak je niet versuft door een smakker tegen raam/dash/stuur; al met al een veel betere uitgangspositie om snel uit de auto te komen.


Geheel mee eens! Ik zie die verhalen over de gevaren van gordels vaak als een smoesje van notoire niet-dragers. Gewoon altijd je gordels om! :yeah:

P.S. Ik leef met je mee Jean-Luc! Maar ze is op een mooie manier gegaan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-01-2008 23:06 #695926 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R.I.P., mijn eerste 340
@ Erik:

Reincarnatie! :) (een deel).

K wil wel wat andere roestpuntjes bijhouden idd... niet dat mn auto enorm roest.. :P maar toch.

Ik moet wel op mn budget letten he.. ik heb net n huis gekocht. Die was iets duurder dan mn 340.. :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD