R.I.P., mijn eerste 340
- V300 register
- Verbannen
Jammer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
en zeker niemand verdient dit te overkomen, maar het geeft je wel meer voorzichtigheid in dit drukke verkeersleven...
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
grilkip;43259 schreef : Calibras verdienen het, maar 340s niet.
Jammer.
:grr: :flame: en waarom net een Calibra?? Heb je iets tegen Opel's, dat zijn teminste "No Nonsense" auto's net als de 300 serie, fijn en genoeg ruimte om aan te werken. Het is als Alexdepalex zegt geen enkel persoon in geen enkel auto verdient zoiets
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
2 Fast 4 U;43291 schreef : :grr: :flame: en waarom net een Calibra?? Heb je iets tegen Opel's, dat zijn teminste "No Nonsense" auto's net als de 300 serie, fijn en genoeg ruimte om aan te werken. Het is als Alexdepalex zegt geen enkel persoon in geen enkel auto verdient zoiets
idd precies zoals je het zegt....een no nonsense auto, 20 jaar lang het zelfde design van binnen... zelfs de nieuwste modellen worden met goedkoop plastic bedenkt... en dan die mooie "chromen sierlijst" op de kofferbak... :uh-uhh: wat een lachertje dat merk
- V300 register
- Verbannen
2 Fast 4 U;43258 schreef : Maar wat ga je verder doen met de auto?
De auto wordt door mij zelf gesloopt. Ik heb aan de verzekering doorgegeven waar hij naar toe moet worden gebracht. Het motortje liep altijd perfect. Toen ik hem kocht zat er volledige onderhoudshistorie bij de auto en NAP. Voor een goede variobak + emvk/tachorelais zal wel iemand zijn te vinden. Deuren met electrische ramen zijn nog intact en het interieur is nog prachtig. En ik heb nog een complete GLT klokkenwinkel met klokje en sensor. Ik bedoel maar, er zitten nog genoeg leuke dingen aan deze auto waar ik mezelf en anderen een plezier mee kan doen.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ik sluit me verder bij Conrad aan: laat je vriendin gelijk weer lekker rijden, anders komt het er misschien nooit meer van. Ik zou gewoon weer een 340 voor haar kopen, is tenminste een beetje veilig. Maar dan wel gewoon een simpel bakkie waar je verder geen emotionele waarde aan hecht. Liefst al wat gebutst om de binding tegen te gaan
- V300 register
- Verbannen
Weet nog zo;n auto met buts-gevalletje die hierboven genoemd werd...84'er handbak, met enige voorschade...