show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

R.I.P., mijn eerste 340

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-12-2007 22:21 #694075 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R.I.P., mijn eerste 340
Calibras verdienen het, maar 340s niet.

Jammer.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2007 00:10 #694085 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic R.I.P., mijn eerste 340
geen enkele auto verdient dit, je hebt overal wel een liefhebber voor...

en zeker niemand verdient dit te overkomen, maar het geeft je wel meer voorzichtigheid in dit drukke verkeersleven...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2007 21:57 #694106 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic R.I.P., mijn eerste 340

grilkip;43259 schreef : Calibras verdienen het, maar 340s niet.

Jammer.


:grr: :flame: en waarom net een Calibra?? Heb je iets tegen Opel's, dat zijn teminste "No Nonsense" auto's net als de 300 serie, fijn en genoeg ruimte om aan te werken. Het is als Alexdepalex zegt geen enkel persoon in geen enkel auto verdient zoiets

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-12-2007 23:55 #694114 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R.I.P., mijn eerste 340
't Is dat de Calibra een beetje vreemd volk aantrekt, maar op zich zelf vind ik het een best leuke auto. Neem dan een willekeurige Renault (Laguna;)), Peugeot, Citro?n of een Italiaans gebakje op de hak :snif::D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-12-2007 03:33 #694115 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R.I.P., mijn eerste 340

2 Fast 4 U;43291 schreef : :grr: :flame: en waarom net een Calibra?? Heb je iets tegen Opel's, dat zijn teminste "No Nonsense" auto's net als de 300 serie, fijn en genoeg ruimte om aan te werken. Het is als Alexdepalex zegt geen enkel persoon in geen enkel auto verdient zoiets


idd precies zoals je het zegt....een no nonsense auto, 20 jaar lang het zelfde design van binnen... zelfs de nieuwste modellen worden met goedkoop plastic bedenkt... en dan die mooie "chromen sierlijst" op de kofferbak... :uh-uhh: wat een lachertje dat merk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-12-2007 11:05 #694120 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R.I.P., mijn eerste 340

2 Fast 4 U;43258 schreef : Maar wat ga je verder doen met de auto?


De auto wordt door mij zelf gesloopt. Ik heb aan de verzekering doorgegeven waar hij naar toe moet worden gebracht. Het motortje liep altijd perfect. Toen ik hem kocht zat er volledige onderhoudshistorie bij de auto en NAP. Voor een goede variobak + emvk/tachorelais zal wel iemand zijn te vinden. Deuren met electrische ramen zijn nog intact en het interieur is nog prachtig. En ik heb nog een complete GLT klokkenwinkel met klokje en sensor. Ik bedoel maar, er zitten nog genoeg leuke dingen aan deze auto waar ik mezelf en anderen een plezier mee kan doen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-12-2007 14:17 #694127 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R.I.P., mijn eerste 340
Daar kun je nog wel 150 euro van maken voor onderdelen denk ik ja. Tja het is wat de gek er voor geeft, als iemand een nieuwe variobak nodig heeft wil die er wel 150 euro voor lappen, maar als iemand zoiets heeft leuk als reserve kom je niet veder dan 50... Dus als je er veel voor wilt maken, moet je er rekening mee houden dat je het erg lang moet laten liggen en veel advertenties moet plaatsen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-12-2007 15:36 #694129 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R.I.P., mijn eerste 340
Alle beetjes helpen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-12-2007 16:29 #694131 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R.I.P., mijn eerste 340
Balen joh! Dat de verzekeraar het allemaal niet leuk vindt is dikke pech voor ze, hadden ze maar een ander vak moeten kiezen. Jij betaalt ze goed geld om dit soort onvoorziene zaken op te vangen. Logisch dat ze geen zin hebben om weer ergens iets aan uit te keren, maar zo werkt het nou eenmaal :) Aan de een verdienen ze alleen maar, de ander (of de ander z'n vriendin ;) ) kost ze af en toe geld.


Ik sluit me verder bij Conrad aan: laat je vriendin gelijk weer lekker rijden, anders komt het er misschien nooit meer van. Ik zou gewoon weer een 340 voor haar kopen, is tenminste een beetje veilig. Maar dan wel gewoon een simpel bakkie waar je verder geen emotionele waarde aan hecht. Liefst al wat gebutst om de binding tegen te gaan ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-12-2007 17:11 #694133 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R.I.P., mijn eerste 340
Oew, echt bagger van je auto'tje joh! Ik zou echt wel een aantal traantjes laten als mn 343 rondom in elkaar zat.

Weet nog zo;n auto met buts-gevalletje die hierboven genoemd werd...84'er handbak, met enige voorschade...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD