R.I.P., mijn eerste 340
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
twkuiper;44262 schreef : Op zich vind ik trouwens wel dat deze volvo 'eervol' afscheid neemt: als ik een Volvo was (oh hoe filosofisch) zou ik liever het leven laten door een aanrijding waarbij mijn inzittenden ongedeerd uitstappen, dat dat ik ten prooi val aan de roestduivel en langzaam crepeer tot ik half weggerot en liefdeloos op een sloop word gedumpt
Wat een mooie woorden.... :cry2:
- V300 register
- Verbannen
-
Zag vanavond in het programma "op de bon" toevallig een crashtest van een volvo 340, bedoeld om te laten zien wat de consequenties zijn van het niet dragen van gordels. Dat is nogal dramatisch...
Maar de volvo bleef mooi in orde, de kreukelzone werkt perfect. Heb nog geprobeerd het filmpje te downloaden maar daar ben ik niet in geslaagd:(
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Achteraf had ik ook de raamrand en iets van de bodem boven kriksteun er uit willen slijpen en ook de wielranden wel. Ook een deel van de dorpels had een iedee geweest en de binnenkanten van de achterschermen ook. Volgende keer beter.........Niet te hopen overigens dat het dan weer zo'n mooie auto is.
- V300 register
- Verbannen
-
zonder gordel om is de kans dus levensgroot dat je met je hoofd op het dasnboard of voorruit slaat, en met je benen/onderlijf klem komt te zitten in de voetenruimte.
met je gordel om blijf je gewoon op te stoel zitten en raak je niet versuft door een smakker tegen raam/dash/stuur; al met al een veel betere uitgangspositie om snel uit de auto te komen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-