Goed gereedschap
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Misschien interessant voor iemand? En hoe denken de pro's over deze set?
- Wouter Borsje
- Premium lid
En een tip; leen je (zeer) goede duitse gereedschap dat speelt in de champions league (en misschien een kleine beschadiging heeft opgelopen) nooit uit aan het nationale elftal van een ander land, daar komt maar gedonder van....:+
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Wouter76;158644 schreef : Ziet er fraai uit, misschien dat Wouter N kan aangeven in welke klasse deze doppen-set voetbal speelt
En een tip; leen je (zeer) goede duitse gereedschap dat speelt in de champions league (en misschien een kleine beschadiging heeft opgelopen) nooit uit aan het nationale elftal van een ander land, daar komt maar gedonder van....:+
Ze voetballen in de Eerste Divisie, maar het is een erg leuk setje voor de gemiddelde zaterdagsleutelaar
- V300 register
- Verbannen
dit spul is alleen geschikt om boutkoppen mee verrot te draaien, niet om mee te sleutelen. 100% afraden dus.
- V300 register
- Verbannen
Ik heb tot nu toe nog nooit iets te klagen gehad over het materiaal.Als ik het (met tegenzin) in voetbaltermen zou moeten classifiseren dan zou het iets worden van championslegue kwaliteit met 'n eredivisie uitstraling.Een underdog dus eigenlijk.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Mijn commentaar was gericht op de doppenset die Diede linkte bij Avao.
De doppen die Chris laat zien zijn zo te zien redelijk slank, en hebben zo te zien een vrij vlakke voorkant, zodat je ook een smalle moer/boutkop goed kunt pakken.
Deze set kan dus goed dienen voor het meeste werk, behalve het echte zware met verlengpijpen etc. Ofwel lijkt mij een handige en geschikte set voor als je er niet ?l te hoge eisen aan stelt.
Als je hiermee op een sleuteldag aan komt zetten zal ik in ieder geval niet de neiging hebben om mijn eigen gereedschapstas erbij te gaan halen
- V300 register
- Verbannen