het FORUM update topic!

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2019 19:42 #983447 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic het FORUM update topic!
Het is dat je het zegt, heb ze wel ontvangen zie ik net, maar heb daar geen melding van gekregen.
Dus wat vaker handmatig de inbox checken dan maar.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
25-10-2019 15:20 #983456 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic het FORUM update topic!

Steven340;256400 schreef : Het is dat je het zegt, heb ze wel ontvangen zie ik net, maar heb daar geen melding van gekregen.
Dus wat vaker handmatig de inbox checken dan maar.

Aah ik zie dat ik de spam ook had ontvangen.
Deze functie is dus ook 'kapot'. Het forum geeft niet meer weer dat er een nieuwe PB is.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-04-2020 19:11 #984528 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic het FORUM update topic!
Als ik op de bekendste internationale diensten website fiverr zoek naar vbulletin (de naam van onze huidige forum software), dan zijn er best wat aantrekkelijke diensten te vinden.

Voor een appel en een ei is er schijnbaar van alles mogelijk qua migraties, upgrades en bug fixing.
Heel misschien is het een idee om eens een paar euro's hieraan te spenderen om het uit te proberen, om te zien wat er gedaan kan worden?

Ik ben namelijk wel benieuwd of we alle oude posts kunnen behouden, iets wat ik nog niet duidelijk zag gebeuren bij de demo van de nieuwe website die ik geloof op wordpress was gebaseerd. En zonder dat het gigantisch veel geld gaat kosten.

www.fiverr.com/search/gigs?query=migrate...=migrate%20vbulletin

www.fiverr.com/search/gigs?query=vbullet...ginal-term=vbulletin

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2020 09:27 #984543 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic het FORUM update topic!

Robert340;257563 schreef : Als ik op de bekendste internationale diensten website fiverr zoek naar vbulletin (de naam van onze huidige forum software), dan zijn er best wat aantrekkelijke diensten te vinden.

Voor een appel en een ei is er schijnbaar van alles mogelijk qua migraties, upgrades en bug fixing.
Heel misschien is het een idee om eens een paar euro's hieraan te spenderen om het uit te proberen, om te zien wat er gedaan kan worden?

Ik ben namelijk wel benieuwd of we alle oude posts kunnen behouden, iets wat ik nog niet duidelijk zag gebeuren bij de demo van de nieuwe website die ik geloof op wordpress was gebaseerd. En zonder dat het gigantisch veel geld gaat kosten.

www.fiverr.com/search/gigs?query=migrate...=migrate%20vbulletin

www.fiverr.com/search/gigs?query=vbullet...ginal-term=vbulletin

Er is een update van Vbullettin aangeschaft door Wouter Nieuwlaat een jaar of 2 geleden. Daar wordt aan gewerkt, jammer genoeg is alleen de look and feel van het huidige forum niet te migreren. Zoals het lijkt de posts wel. Forum zal niet in de nieuwe website worden geïntegreerd.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2020 10:14 #984544 door V300 register
Ik heb geprobeerd je een bericht te sturen, maar als ik onder verzonden berichten kijk is mijn laatst verzonden bericht in september 2019 geweest terwijl ik meer berichten heb gestuurd tussen nu en toen.
Dus bij mij is het stuk en ik heb op het forum meer berichten gezien hierover, ik krijg alleen een wit scherm als ik op verstuur druk.
Heb je een andere manier waarop ik je een prive bericht kan sturen of komt het bericht wel aan?

edit 21-04-2020: het bericht komt aan, wat BartJu ook zegt, de teller rechtsboven klopt niet en je krijgt een wit scherm na het versturen van een bericht. Maar ze komen aan. We moeten tijdelijk handmatig controleren op nieuwe berichten en de teller negeren.
Er wordt aan gewerkt en alle issues zullen worden opgelost, excuses voor het ongemak.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2020 12:24 #984545 door V300 register
Ook ik had hier last van...

• BartJu
  • Elite lid
  • Elite lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Meer
20-04-2020 18:48 #984546 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic het FORUM update topic!
En ook het ontvangen van berichten gaat niet helemaal goed: ik had 3 ongelezen berichten, maar de teller stond op 0. Dus dan kijk ik niet, er is immers niets neuws (denk je dan toch).

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2020 19:43 #984547 door Kevin Kloosterman
Ja heel vervelend, de test omgeving heb ik inmiddels een soort van draaiend. Komende 2 weken zijn mei vakantie dan wil ik kijken of we gegevens kunnen gaan overzetten. @robert, ik heb geantwoord op je PB maar daar krijg je waarschijnlijk geen melding van ;)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
21-04-2020 19:44 #984548 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic het FORUM update topic!

Kevin;257579 schreef : Er is een update van Vbullettin aangeschaft door Wouter Nieuwlaat een jaar of 2 geleden. Daar wordt aan gewerkt, jammer genoeg is alleen de look and feel van het huidige forum niet te migreren. Zoals het lijkt de posts wel. Forum zal niet in de nieuwe website worden geïntegreerd.

Wouter is helaas al bijna 2 jaar geleden overleden. De update is 2 jaar voor zijn overlijden aangeschaft, dus inmiddels alweer 4 jaar geleden. Bijna weer achterhaald :p

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2020 19:47 #984550 door Kevin Kloosterman

v0lv0freak;257585 schreef : Wouter is helaas al bijna 2 jaar geleden overleden. De update is 2 jaar voor zijn overlijden aangeschaft, dus inmiddels alweer 4 jaar geleden. Bijna weer achterhaald :p

Gelukkig kunnen we alle updates van die versie gewoon downloaden ;) Ik heb de laatste versie die nu beschikbaar is. En ja de tijd gaat veel te hard... :(

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC