het FORUM update topic!
- V300 register
- Verbannen
Behalve dat spam ZEEEEEER effectief wordt gefilterd kun je via Gmail ook e-mails openen met een zware bijlage, anders dan in het standaard brakke clientje waar de hele boel raar doet als er een 4 MB grote foto in zit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
In principe kunnen alle emailadressen eindigend op @v3c.nl hosten bij GMail (voor nop). Scheelt weer in het verbruik bij de hostingprovider.
Ik heb dat met mijn eigen domeinnaam en je kan gewoon inloggen bij GMail met
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ga ik vanavond eens even voor zitten.
- V300 register
- Verbannen
Maurits Cassee;202448 schreef : En met Gmail heb je zo'n beetje een onbeperkte inbox.
In principe kunnen alle emailadressen eindigend op @v3c.nl hosten bij GMail (voor nop). Scheelt weer in het verbruik bij de hostingprovider.
Ik heb dat met mijn eigen domeinnaam en je kan gewoon inloggen bij GMail metDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dus niemand ziet dat je Gmail gebruikt.
dat zou ook een optie kunnen zijn inderdaad, maar lijkt me niet handig voor degenen die al een bestaande gmail account hebben
- V300 register
- Verbannen
Wouter;202524 schreef : dat zou ook een optie kunnen zijn inderdaad, maar lijkt me niet handig voor degenen die al een bestaande gmail account hebben
There's an app for that! :groovy:
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Jos360;202538 schreef : Kan het zijn dat je via een mobiel apparaat niet bij "nieuwe berichten" kunt? Ik surf nu via een ipad en hij geeft de melding "geen gegevens gevonden" als ik op die knop druk. Ook de bookmark die ik op mijn pc heb werkt niet op de ipad.
@ Jos, dat kan kloppen. Ik ervaar dezelfde problemen met Win 7 en IE9. Maar ook op mijn Android krijg ik vaak die melding. Heel af en toe doet hij het een keer maar meestal niet.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Ik gebruik Chrome op de PC en Chrome op m'n Android toestel en ik kan altijd 100% bij de site
Wellicht dat iemand daar iets mee kan.