het FORUM update topic!
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
punkazz;180153 schreef : edit: oh, je bedoelt linksboven :+ als ik het bericht wil editten...zo ver wil ik niet gaan hoor!
nee ik bedoel echt rechts boven.
heb jij in je opties wel de WYSIWYG modus aan staan?
- V300 register
- Verbannen
Ja heb ik aan staan! Ik gebruik Chrome..... edit: ah, in Firefox zie ik wel rechtsboven A/a staan. Maar dat is alleen in je tekstveld, niet bij het geplaatste bericht.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
met betreffende knop wordt de editing modus namelijk omgeschakeld, hetgeen wat je met codes te zien krijgt was voorheen ook al in het geheugen aanwezig maar werd ook direct het resultaat al getoond
- V300 register
- Verbannen
- zoektermen korter dan 3 karakters mag niet, wat het zoeken naar een Volvo 340 GL bijvoorbeeld wel lastig maakt. De oplossing is dan de quote operator gebruiken (ben ik pas net achter)....maar:
- de quote operator, bijv: "Volvo 340 GL" werkt niet zoals hij zou moeten werken. Hij vindt dan nog steeds ook 'losse' Volvo's, 340's en GL's.
Geen groot probleem, want de meest relevante searches komen wel bovenaan, maar soms is het wel irritant. Geen idee of er wat aan gedaan kan worden, zo niet dan niet.
- V300 register
- Verbannen
ik zie dat op andere fora/forums wel, dus misschien is het hier ook wel mogelijk
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid