het FORUM update topic!
- V300 register
- Verbannen
Dat wil zeggen dat de balk met knoppen bovenaan (gebruikerslijst, zoeken, nieuwe berichten etc.) anders is en het klapmenuutje waar "Nieuwe berichten", "Berichten van vandaag weergeven", "Markeer forums als gelezen" etc. staat weg is.
In plaats daar van staan de knoppen "nieuwe berichten" en "markeer forums als gelezen" los in die balk, en de rest van de knoppen staan er niet.
Opzich allemaal niet zo erg, maar die "nieuwe berichten" knop werkt heel slecht. In ieder geval anders. Ik kan niet echt een ritme vinden maar soms doet dat ding niks, soms geeft ie alleen wat berichten van vandaag waar ook gelezen berichten tussen staan en soms doet ie het normaal.
Geen pijl op te trekken eigenlijk.
Weet jij of dit een bug/fout/oid is Wouter? Het is af en toe wel irritant iig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Het forum (en de site) zijn tijdens ontwikkeling getest op IE6 en Firefox 3.0 / 3.1
beide tonen ook goed op IE7, 8 en Firefox t/m nieuwste versie (3.6 b?ta)
D? manier om dit soort issues uit te leggen is trouwens met screenshots :+
Ik weet niet hoeveel procent tegenwoordig Chrome gebruikt, of hoe erg de afwijkingen zijn (laat staan; hoe moeilijk op te lossen) Dus of het prioriteit heeft kan ik nog niet echt iets van zeggen.
Bij andere sites niks vreemds gemerkt nog?
Moet zeggen dat ik met Chrome (heb het ook geprobeerd, maar niet overtuigd van voordeel t.o.v. FF3.6) al meerdere sites gezien heb die er 'raar' uitzagen. Kan zijn dat er gewoon nog veel sites zijn die zich niet aan standaarden houden (speciaal om IE6 w?l fatsoenlijk te laten werken) maar waar de nieuwere browsers zich vervolgens in verslikken.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Bodejodel;127205 schreef : Ik ben ook even overgestapt op Chrome, maar na net zulk glitches weer teruggegaan naar FF en IE.
Probeer eens de IE-tab extensie in Firefox, dan kun je een tabblad renderen met de IE engine, en kun je IE helemaal vergeten
Ikzelf gebruik Opera en heb er gelukkig geen problemen mee, geen enkele site eigenlijk, en dat voor zo'n relatief weinig gebruikte browser
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
ik heb even de 'default style' selecteerbaar gemaakt (helemaal linksonder)
probeer het nog eens, met de default style??
als het daarmee nog hetzelfde is ligt het aan de scripting van het vbulletin menu en kan ik er verder niet veel mee.
- V300 register
- Verbannen
Helaas, dan zal ik er maar aan gewend raken.
- V300 register
- Verbannen
heeft chrome niet iets van 'compatibility view' zoals IE8 ook heeft?