1990 460 GLE
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
bovendien heeft die een lekkere brul in de uitlaat

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Een 1.4 klinkt overigens ook best aardig, meer een beetje dat zware geluid wat een Amerikaan ook heeft. Een 2 liter blok heb ik nog niet echt naar geluisterd... Jammer dat iedereen er op youtube foute muziek onder zet.
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;220349 schreef : Een 2 liter blok heb ik nog niet echt naar geluisterd... Jammer dat iedereen er op youtube foute muziek onder zet.
Er staan genoeg 300's met 2-liter blok te koop op de site, dus wat let je?
Kun je er dagelijks naar luisteren.
- V300 register
- Verbannen
-
?30 belasting en ?40 verzekering per maand, afgezien nog van de benzine (2-liters schijnen zuipschuiten te zijn). 1 auto aan die bedragen ok?, 2 is nog wel te doen, maar 3 auto's word me toch echt te gortig...Fran?ois;220366 schreef : dus wat let je?

- Mark Smeets
- Moderator
-
General Custom;220369 schreef : ?30 belasting en ?40 verzekering per maand, afgezien nog van de benzine (2-liters schijnen zuipschuiten te zijn). 1 auto aan die bedragen ok?, 2 is nog wel te doen, maar 3 auto's word me toch echt te gortig...
Onzin, zie het topic van Kelsey's GLE. Retourtje Arnhem, over de A73 (dus 130) --> 1:12,5
Morgen gaat het ding weer naar Utrecht heen en terug. Zodra die tank leeg is zal ik ook nog wel even posten wat hij gedaan heeft.
- V300 register
- Verbannen
-
Dat scheelt zelfs nog maar een paar kilometer met een 340. Vaak hoor je voor een 360 toch eerder rond de 1/10 zit...
Maar goed, dat is wel een beetje off-topic natuurlijk.
- V300 register
- Verbannen
-
dus op de lange stukken is 1:12.5 niet onrealistisch, zoals Mark laat zien.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Zo, en nu kappen met deze topicvervuiling aub

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvofiel;220292 schreef : de nieuwe startmotor zit er inmiddels in.
Ook is de auto vandaag naar de dealer geweest om de klepdekselpakking te vervangen en de klepspeling af te stellen.
[...]
We gaan het verbruik bijhouden!
nou, inmiddels 380 km verder maar het metertje wilde niet zo snel dalen als v??r de "reparatie"
Er ging nu slechts 28 liter in, dus een ruime 1:13,5. En dat met allemaal ritjes van 5 km met koude motor!
Dat is gewoon 25-30 procent zuiniger dan het gemiddelde van voorheen bij dit gebruik!

Op lange afstand moet de auto dus met gemak 1:15 halen, misschien wel 1:16. We gaan het bijhouden.
Tjonge, ik moet ook maar zo'n auto kopen